Druga je vecer Media Mediterranea festivala u tvrdavi Casoni Vecchi protekla u znaku eksperimentalne glazbe projekata Man-Ra Synestension i Klan.G u sklopu Audio Art festivala, te video mappinga.
U projektu Man-Ra Synestension inace sudjeluju Matjaž Mancek i Raffaela Piccolo, no kako Piccolo nije mogla doci, stvar je spasio pulski umjetnik Branko Bratkovic. Dok je Mancek u svojoj mikseti proizvodio uglavnom agresivne zvukove koji su podsjecali na grmljavinu, Bratkovic je u njihovom ritmu pokušavao slikati po velikoj plasticnoj podlozi te je naslikao nešto što nam je licilo na panoramu nekog neodredenog mjesta.
"Htio sam ispricati neku pricu, ali to je jako teško jer se nisam dobro spremio. Nisam nikad tako nešto radio", priznao nam je Bratkovic. "Dolazile su mi neke asocijacije, a u biti je u pocetku postojala neka komunikacija, pa sam u sredinu probao nešto naslikati, kao neke simbole, ali više u smislu neke glazbe koja je ovdje važnija. U jednom trenu nisam znao što cu sada, ali onda mi je došla ideja i doživljaj mi je bio odlican" kaže Bratkovic.
Nakon glazbeno-likovne sinestezije binu je preuzeo talijanski dvojac Klan.G s Alessandrom Fedrigom koji svira akusticni fretless bas i Alfonsom Santimoneom zaduženim za glazbenu elektroniku. Njihova glazba je spora i teška, djelovala nam je gotovo apokalipticno, kao da najavljuje neko gadno nevrijeme ili neka sumorna teška vremena.
Izmedu ova dva projekta, premda ne u sklopu samog Audio Arta, neobicnim projekcijama na vanjskom zidu tvrdave uz autorsku glazbu predstavili su se Tricky D i Edna okupljeni u projektu Digital Tattoo.
"Pokušali smo oživiti tvrdavu na nacin koji ljudi još nisu vidjeli", rekao je Tricky D, pravim imenom Dean Bagar, rodom iz Pule koji uz svoju suprugu Ednu Carolinu Orozco Velasquez iz Kolumbije cini Digital Tattoo.
"Težina je ovdje na vizualnosti, glazba je u drugom planu. Ja sam glazbenik, ona je videoumjetnica i zadovoljni smo prezentacijom unatoc tehnickim problemima", kaže Bagar.