Humanitarno-promotivni spot Hrvatske turističke zajednice, u kojem su glavni akteri svjetski priznati sportaši i umjetnici, uklopio se u ovo predblagdansko vrijeme. Junaci u priči o turističkoj Hrvatskoj sudjelovali su bez financijske naknade, a HTZ je osigurao pola milijuna kuna za humanitarne svrhe i svako od njih ima priliku u svoje ime donirati 50.000 kuna.
Pomoć potrebitima
Tako je Luka Modrić podržao rad Udruge za autizam u Zadru, Mario Mandžukić donirao je Udruzi osoba s intelektualnim teškoćama "Regoč" iz Slavonskog Broda, Dejan Lovren Društvu za poboljšanje kvalitete života siromašne i nezbrinute djece "Mali zmaj" iz Zagreba, Maksim Mrvica donaciju je usmjerio Centru za odgoj i obrazovanje "Šubićevac" iz Šibenika. Dario Šarić odlučio je iznos od 50.000 kuna podijeliti na nekoliko ustanova, odnosno Udruzi slijepih Šibensko-kninske županije, Udruzi za pomoć djeci s poteškoćama u učenju "Izvor ljubavi", Udruzi za pomoć osobama s invaliditetom "Aurora", Udruzi za osobe s intelektualnim teškoćama "Kamenčići", Centru za rehabilitaciju "Roman obitelj" te Dječjem domu u Nazorovoj ulici u Zagrebu.
Projekt HTZ-a prepoznao je i Hrvatski olimpijski odbor koji je na svečanoj dodjeli nagrada "Veliki dan hrvatskog sporta" posebnu nagradu za najuspješnije promicatelje Hrvatske u svijetu dodijelio vrhunskim sportašima iz spota - nogometašima Luki Modriću, Ivanu Rakitiću, Mariju Mandžukiću, Mateu Kovačiću, Dejanu Lovrenu te košarkašu Dariju Šariću i tenisaču Marinu Čiliću.
Najgledaniji turistički spot
- Osim što je humanitarnog karaktera, dosad je ovo najgledaniji promotivni hrvatski turistički spot, kaže direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić. Do sada ga je samo na društvenim mrežama HTZ-a pogledalo više od sedam milijuna ljudi. Spot je sniman na prepoznatljivim hrvatskim lokacijama s ciljem promocije i posebnih oblika turističke ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma. (D. PALIBRK)