Zračna luka Pula sve bliže brojci od 400 tisuća putnika

(N. LAZAREVIĆ)
(N. LAZAREVIĆ)

Nakon što je u srpnju potignut rekordan broj dolazaka u pulsku Zračnu luku, kada je ostvaren promet od 116.334 putnika, rekordni broj dolazaka ponovno je oboren u kolovozu. Naime, tijekom kolovoza još je jednom probijena granica od 100 tisuća putnika kroz jedan mjesec, a kroz Zračnu luku Pula ukupno je prošlo 115.026 putnika. Također, tijekom prošlog mjeseca ostvareno je povećanje prometa putnika od 28 posto, u odnosu na kolovoz prošle godine, kada je ostvaren promet od 89.550 putnika.

Uz to, povećan je ukupan rast broja putnika u prvih osam mjeseci u 2016.godini, koji sada iznosi 25 posto, što je ukupno 349.633 putnika, čime je gotovo ostvaren ukupan promet putnika u 2015.godini, od 359.426 putnika. Očito i statistike idu u prilog očekivanjima Uprave Zračne luke koja priželjkuje ovu godinu okončati s 400 tisuća putnika.

Analizirajući promet putnika po zemljama, u prvih osam mjeseci najveći rast ostvarili su Francuzi, čak 92 posto više nego lani. Slijede Irci s 52 posto više dolazaka; Nijemci kojih je ove godine 26 posto više, a porast od 22 posto bilježe i Britanci. Vidljiv je i povratak Rusa, koji još ne dostižu brojke ranijih godina, međutim 20 posto više dolazaka potvrđuje da se gosti iz Rusije ponovno vraćaju. Ove je godine i više dolazaka nizozemskih gostiju, kojih je 10 posto više nego lani.

- Radi odličnih pokazatelja u prvih osam mjeseci i najave za ostatak godine, probijanje granice od 400.000 putnika očekuje se krajem rujna, kada ćemo pripremiti i prigodnu proslavu konačnog probijanja psihološke granice od 400.000 putnika. Premda je intenzitet prometa povećan za 25 posto, kvaliteta usluge te profesionalnost svih naših radnika nije se nimalo umanjila, istaknuo je direktor Zračne luke Pula Svemir Radmilo. 

Tako je pulski aeodrom i ove godine u kontinuiranom istraživanju kvalitete usluge osoblja zračnih luka, koje provodi kompanija Thomson Airways, ponovo prepoznat kao najbolji.

- Primili smo priznanje kao rezultat istraživanja putnika Thomson Airwaysa tijekom dva vršna mjeseca za redom, lipnja i srpnja, za najbolje aerodromsko iskustvo u svojoj kategoriji, koje je dodijeljeno upravo Zračnoj luci Pula, za CSQ (Customer Satisfaction Questionnaire), istaknuo je direktor Zračne luke Svemir Radmilo. (D. BAŠIĆ-PALKOVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter