Zoran Mrvoš: Tko su ti stilisti?

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Poznati dizajner odjece Zoran Mrvoš poceo je nedavno dizajnirati žensku liniju odjece za do sada prvenstveno mušku konfekcijsku tvrtku Rio Rijeka. Rijecka tvrtka odabrala je jednog od naših najboljih dizajnera koji je u svojoj karijeri vec izradivao odjecu za poznate modne tvrtke poput Linee Exclusive i Neba.

- Suradnju s Riom sam pokušavao ostvariti još prije nekoliko godina, no tad sam bio prakticki izbacen s odgovorom da je potpuno suluda ideja da ja dizajniram za njih, jer kome treba novi dizajn?! Dolaskom nove uprave promijenili su se stavovi i potrebe i celništvo me pozvalo na suradnju što je meni veliko zadovoljstvo - naglasio je Mrvoš koji je inace više sklon dizajniranju ženske odjece pa su mu tako u tvornici dali poptuno otvorene ruke.

- Kod nas je tekstilna industrija ocito morala dotaknuti dno da bismo shvatili da ne može ništa bez dizajnera. Svaka cast svima, od konstruktora do raznih tehnologa, ali upravo su dizajneri ti koji ipak stvaraju modu. Što se tice hrvatskog dizajna, smatram da je on na relativno dobroj razini, s obzirom na kolicinu novca u optjecaju. Može se pronaci prilicno dobrih komada odjece koji ravnopravno kotiraju sa svjetskim trendom - kazao je Mrvoš osvrcuci se na hrvatski modni dizajn. Iako je u posljednjih par godina na svu srecu postao trend nositi hrvatske dizajnere, još uvijek je to premalo, dodaje.

- Kad govorimo o tome, uvijek se vracamo na pocetak, o prici o industriji. Sve to ima smisla jedino kad iza dizajnera stoji neko okretanje, odnosno buyeri i sve ostalo što postoji u zdravim modnim sredinama. Premalo smo tržište, nažalost, za igranje takvih modnih evenata dva puta godišnje. A ono što se pokazuje kod nas su najcešce samo haljine, jer to najbolje ide. Ne bi se usudio nazvati to kolekcijama. A kad se radi prezentacija kolekcije, onda se u to ukljucuju i odijela i kaputi i na kraju krajeva i haljine. Svaki dizajner, pogotovo u maloj Hrvatskoj, mora bit upucen u trendove koje diktiraju modni centri, jer su naši kijenti jako dobro upuceni i uglavnom žele izgledati poput svjetskih zvjezda, tvrdi Mrvoš.

- Sve je nažalost uvijek stvar novca i dobre produkcije. Naglasio bih jedan problem koji je kod nas uzeo dosta maha. Previše se pažnje posvecuje tim takozvanim stilistima. Tko su oni? Oni su od sebe napravili brand, i to vrlo loš prema mojem mišljenju. Zna li itko u svijetu tko su stilisti Kylie Minogue ili Pink? Ne zna. Pravi stilisti su u sjeni i za svoj rad primaju novac, a ne lažnu i kratkotrajnu slavu - zakljucio je Mrvoš.


Podijeli: Facebook Twiter