Umaška tvrtka Dermoestetik koja se bavi proizvodnjom profesionalne kozmetike donijela je iz Azije još jednu vrijednu nagradu – njihova je inovacija, krema Flash Vitamin Cream, osvojila prestižnu zlatnu medalju i posebnu nagradu International Invention Design Competition na sajmu InnoDesignTech Expo koji se početkom prosinca odvijao u Hong Kongu.
Jedini nagrađeni iz EU
Dermoestetik je jedina tvrtka iz Europske unije koja je na tom velikom sajmu dobila nagradu, saznajemo od njene osnivačice i direktorice Ivane Legović. Na toj međunarodnoj izložbi inovacija, novih tehnologija i dizajnerskih rješenja, na kojoj su sudjelovale tvrtke iz cijelog svijeta, svoje je proizvode predstavilo ukupno osam hrvatskih firmi.
- Naš inovativni proizvod Flash Vitamin Cream ekskluzivno je napravljen za azijsko tržište i poseban je po tome što ima trostruku sinergijsku akciju za posvjetljivanje, regeneraciju i zaštitu kože. Drago mi je što je inovaciju prepoznao stručni žiri koji nam je dodijelio najviše zlatno odličje i posebnu nagradu dodijelio našoj tvrtki, ujedno i jedinoj nagrađenoj tvrtki iz EU, rekla je dobitnica nagrade Ivana Legović. Dodala je da se nada da će proizvod uspjeti plasirati na azijsko tržište.
Legović ističe da je u Hong Kongu, među ostalim, bila i voditeljica inovacijske misije te direktorica sektora za industriju i IT Tajana Kesić Šapić koja je bila iznimno zadovoljno što je upravo Hrvatska jedina nagrađena iz EU-a na tom važnom sajmu.
Vrata za inovativne
Među 450 izlagača iz 23 zemlje, hrvatske su tvrtke nastupile pod okriljem Hrvatske gospodarske komore, na čijem su izložbenom prostoru i izlagale. Bili su to, uz Dermoestetik, još i Dok-ing sa svojim električnim vozilom Tom-Tom, potom proizvod „Priroda liječi“ predstavila je Nikel prive MB Complex, dok je Adleja predstavila inovativnu "spiralu za kobile". Tvrtka Live good prezentirala je proizvod BodyRecog, a TOZ Penkala inovaciju Clay. Po-Hepro bio je tamo s proizvodom Helloquent Wi-Fi, a CITUS je predstavio inovaciju C@N PersonRecog - Gender & Age Group Recognition Software. Kako nam je prenijela Legović, tijekom trajanja sajma održano je 30-ak poslovnih razgovora s potencijalnim partnerima, čime su otvorena vrata za domaće inovativne tvrtke. No, bio je to tek početak, jer do realizacije bilo kakvog konkretnog posla u Kini i Hong Kongu dug je put. (T. KOCIJANČIĆ)