Zlato za brendiranje Pule

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Nakon svjetske nagrade "Rebrand 100 Global Awards" koja je prije nepuna tri mjeseca dodijeljena kreativnoj agenciji Parabureau za brendiranje Pule, projekt "Pula je više" osvojio je ovih dana i priznanje domace struke.

Dodjeljujuci prvi put nagrade za najbolje radove u dizajnu, oglašavanju i tržišnom komuniciranju na podrucju Hrvatske, kolege iz Art Directors Cluba Croatia - Hrvatskog kluba kreativaca nagradio je Parabureau zlatom u kategoriji korporativni identitet/branding.



Brendiranje Pule, s kljucnim sloganom Pula je više i sastavnim znakom Pula+, autorski je rad dizajnerskog studija Parabureau ciji su osnivaci Marko Baus i Puljanin Igor Stanišljevic.

Brendiranje Pule za Turisticku zajednicu Pula, kako isticu, detaljno je osmišljen i pomno izveden proces stvaranja identiteta u svrhu turisticke, kulturne, zapravo sveobuhvatne promocije i razvoja Pule. U ostalim kategorijama, zlato su osvojili Imago, McCann Erickson, Bruketa&Žinic, Studio Rašic i Tridvajedan tržišne komunikacije.


Podijeli: Facebook Twiter