Zepter će jahte graditi u Trstu, a ne u Kraljevici

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Direktor nekadašnje tvrtke Philip Zepter Jahte srpskog biznismena Philipa Zeptera, a danas Lane-V sa sjedištem u Splitu, Blaž Buble potvrdio je da pregovaraju o kupnji jednog brodogradilišta u okolici Trsta, ali u ovom trenutku nije htio precizirati o kojem je točno škveru riječ.

Prema njegovim riječima, pregovori bi trebali biti okončani u idućih mjesec dana, ali već sada Buble je ocijenio da je gotovo sigurno da će ući u taj posao.

Inicijativa je došla s talijanske strane što je, očito, palo na plodno tlo s obzirom na to da Zepterov tim, prema Bubleovim riječima, nije odustao od ulaska u yachting program, čiji je početak označila tridesetak milijuna eura vrijedna jahta, vrlo prepoznatljivog i kolorističkog dizajna, koju je Zepter za sebe izgradio u kraljevičkom brodogradilištu i već ga se tri ljeta može vidjeti kako na njoj krstari Jadranom.

Buble dodaje da u ovom trenutku imaju spremne projekte za jahte od 66 i 77 metara dužine koje su spremni graditi u tršćanskom brodogradilištu, ako se pregovori uspješno zaključe, a sve su naznake da hoće.

Premda su prije četiri, pet godina, kad je Zepter imao namjeru kupiti brodogradilište Kraljevica spominjale mogućnosti gradnje i drugih putničkih plovila na hrvatskim navozima, Buble sada ističe da bi se u talijanskom brodogradilištu isključivo orijentirali na gradnju jahti.

Milijarder Philip Zepter, alijas Milan Janković, 2009. i 2010. godine bio je spreman kupiti nekadašnje Titovo brodogradilište, danas brodogradilište Kraljevica u stečaju. Želio je to učiniti direktnom pogodbom jer je smatrao da su uvjeti iz natječaja za prodaju naših brodogradilišta neodrživi i da cijeli proces nije dovoljno transparentan. Otvoreno je progovorio o tome da njegov tim iz dokumentacije koju su dobili na uvid nije mogao precizno i s punom sigurnošću utvrditi koji su stvarni dugovi brodogradilišta, a od kupaca domaćih navoza se, naime, tada još podrazumijevalo da će morati preuzeti jedan njihov dio.

Nadalje, bio mu je neprihvatljiv i uvjet o zadržavanju svih 450 radnika s obzirom na to da je za planirani yachting program njegov tim procjenjivao da bi im bilo dovoljno između 150 i 200 zaposlenih. (O. ANTEŠIĆ/NL)

VIŠE ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter