Grlati smijeh, kako tvrde znanstvenici s Oxforda, ublažava bol jer djeluje kao prirodni analgetik. Kad se tome pridoda snaga njegova kolektivnog ispoljavanja, kao što se to sinoć u rasprodanom Istarskom narodnom kazalištu učestalo događalo za 70-minutne komedije Don Hihot Tetra iz Ivanić-Grada "(m)Adam i (š)Eva pred vratima pakla", bit će da se odazvana publika, bar nakratko, na Dan žena, olakšala egzistencijalnih tereta.
Toliko smijeha u ovoj predstavi za široke mase, s pojednostavljenim likovima i (pre)naglašenim životnim situacijama, ne bi bilo bez osobnog prepoznavanja u brojnim konfliktnim i komičnim bračnim muško-ženskim odnosima, ali i korektne glume Zlatana Zuhrića Zuhre (ipak glavnog magneta za publiku), njegove energične partnerice Vesne Ravenšćak te psihijatrice Ljilje (Jasna Jozić). Glumačka uvjerljivost nije se zadržala jedino u epizodi o prokletoj svekrvi. No, smijeha nije manjkalo u bračnim epizodama u kojima je On hipohondar koji traži pažnju ili kad je Ona posvećena liniji i šopingu, a On ne uočava njene modne detalje, već samo njenu "poduplanu guzu". Ona, pak, u svojoj potrošačkoj groznici ne vidi njegovu nogu u gipsu; kao što u trećoj dobi On, dobro nafilan Viagrom, ne nailazi na njeno razumijevanje.
Komičan je u samom uvodu bio dio autentične komunikacije s publikom, kada je psihijatrica Ljilja pitala čovjeka u publici: "Jeste li zadovoljni? Zadovoljeni? Ili brakom zadavljeni?". "Nemam tih problema, ja sam udovac", odgovorio je čovjek. "Pa zašto ste došli?", pita ga atraktivna psihijatrica, a on, uz smijeh publike, odgovara: "Došao sam gledati vas i Zuhru".
Nije možda zgorega ponoviti (možda iz nesvjesne natjecateljske muške pozicije) da je glumica Vesna Ravenšćak, nakon premijere ove predstave prošlog proljeća, složivši se da su žene i muškarci kao minus i plus, izjavila u kameru: "Mislim da smo mi problematičniji u odnosima nego dečki".
U režiji Lane Bitenc, nastala prema motivima Kishonove knjige "Kod kuće je najgore", uz lajtmotiv da su žene s Venere, a muškarci s Marsa, predstava je osmišljena kao predavanje psihijatrice o tipičnim muško-ženskim odnosima, dok su bračne dogodovštine Adama i Eve podcrtane glazbom Tončija Huljića i Ane Rucner, na sceni koju je osmislila Nikolina Pišek. (Zoran ANGELESKI, snimio M. ANGELINI)