Studija "2010: Društveni mediji su bitni", pokazuje da je cak 73 posto žena koje se služe internetom postalo aktivnim korisnicama društvenih medija.
Studija koja je provedena u SAD-u pokazala je da 73 posto žena koje se služe internetom koriste društvene medije jednom tjedno ili cešce.
Osim toga, cak 96 posto populacije cita blogove jednom tjedno ili cešce, a korisnicima su na internetu najzanimljivije teme osobnih veza (61 posto), zdravlja (45 posto) te pitanja vezana uz posao (39 posto).
Takoder, studija je pokazala da su forumi drugi najkorišteniji izvor informacija o proizvodima nakon razgovora s prijateljima i obitelji, a više od jedne trecine ispitanika (33,6 posto) svakodnevno sudjeluje u komentarima na forumima.
Ženski dio populacije takoder se oslanja na blogove (21 posto ukupne americke online populacije) i forume (38 posto ukupne americke online populacije) prilikom traženja savjeta i preporuka.