- Televizori se prodaju k'o ludi, rekli su nam jucer u pulskom Pevecu na upit je li porasla prodaja pred Europsko nogometno prvenstvo.
- Prodamo od 20 do 30 televizora dnevno, kako ih izvadimo, tako ih prodamo, rekla nam je Nada Palac, voditeljica odjela bijele tehnike, te dodala da su ih prošli mjesec prodali više od 500. Kaže da se prodaju gotovo sve velicine i marke, no da su ipak najtraženiji Sharp, Panasonic, Philips.
Osim što ljudi žele gledati nogometne utakmice na što boljem televizoru, pa su iskoristili brojne akcije i popuste da kupe novi ili, radi mira u kuci, drugi televizor, voditeljica odjela odlicnu prodaju veže, kako veli, i uz pocetak turisticke sezone. To zakljucuje po tome što mnogi kupuju jeftinije Quadro modele za turisticke apartmane.
- Ma kupuje se sve, vlasnici kafica uzimaju velike plazme, manje televizore ljudi kupuju za apartmane, kupci jako traže one od 32 i 42 inca, a velika je potražnja i za 12-voltnim televizorima za brodove, veli Palac.
A da su se trgovci pripremili za povecanu potražnju, svjedoce i brojni reklamni leci koji se ovih dana mogu pronaci u sanducicima, u kojima televizore nude uz prigodne popuste. Osim toga, kupci se mame akcijama poput one "televizor plus dres na poklon", "LED TV - na poklon nogometna lopta"...
Zaradi se osim trgovaca nadaju i proizvodaci piva, sokova, vode, ugostitelji, prijevoznici, kladionice, turisticke agencije. Koliko bi im Euro mogao donijeti, ne žele prognozirati, no navode da ce veliku ulogu u tome imati i prolazak naših - ako dobro prodemo, Hrvate ce ponijeti euforija, a samim time rast ce i potrošnja. (B. PETROVIC)
CIJELI TEKST CITAJTE U TISKANOM IZDANJU.