Završne pripreme za 6. Weekend Media Festival

Festival će okupiti oko 4.000 sudionika iz regije (M. MIJOŠEK)
Festival će okupiti oko 4.000 sudionika iz regije (M. MIJOŠEK)

Poznati su svi gosti ovogodišnjeg, šestog Weekend Media Festivala, koji će od 19. do 22. rujna u prostorima stare tvornice duhana ugostiti oko četiri tisuće medijskih, marketinških i PR profesionalaca iz regije. Među uglednim predavačima ove će godine biti Ivan Tasovac, ravnatelj Beogradske filharmonije, Tom Buday, voditelj marketinga i odjela za komunikaciju s potrošačima Nestlea, Nicholas Kfuri, njemački profesor poslovne strategije, te Nir Korczak, voditelj sektora izvoza u Google Israelu. Gost festivala bit će i Viktor Marohnić, suosnivač i direktor ShoutEm Five minutes studija iz SAD-a, koji će u Rovinju govoriti o tome kako pokrenuti posao i stvoriti veliku respektabilnu tvrtku.

Festival i ove godine priprema niz panel-rasprava na vrlo aktualne i često kontroverzne teme. Najaktualnija je ulazak Hrvatske u EU, o čemu će na panelu pod nazivom „(Ne) idite u EU!“ raspravljati dva vrhunska novinara iz Wall Street Journala i Daily Telegrapha, smještenih u Bruxellesu. Panel "Croatia Inc. Goes Digital" posvećen je digitalnim strategijama vodećih hrvatskih tvrtki i prebacivanju sve većeg dijela poslovanja na web, dok će sudionici panela "Hejtanje na društvenim mrežama" pokušati odgovoriti na pitanje kako se boriti protiv velike količine neargumentiranih negativnih komentara na društvenim mrežama.

Novitet ovogodišnjeg festivala su SoMoBorac nagrade za društvene mreže i mobilne aplikacije. U organizaciji Jasno&Glasno, Plana B i Gingerneta nagradit će se najbolja Facebook fan stranica, službeni Twitter profil, najbolji internetski video te odabrati community menadžer godine. U kategoriji mobilnih aplikacija dodijelit će se i nagrade za najbolju aplikaciju, tablet magazin, mobilnu web-stranicu i reklamnu kampanju za mobilne uređaje.

U sklopu festivala održava se i posjetiteljima već poznat BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija, koja je prošle godine prvi put organizirana u suradnji s HURA-om. Ovaj marketinški događaj godine lani je privukao više od 100 radova i 50 agencija iz šest zemalja regije. (A. POKRAJAC)


Podijeli: Facebook Twiter