U srijedu je snimljena posljednja epizoda prvog hrvatskog gastronomskog putopisa Croatia's Finest na engleskom jeziku i to, u Lux Casinou Hotelu Mulino, smještenom na zapadnoj strani istarskog poluotoka, u blizini slovenske i talijanske granice, sagrađenim na uzvisini iznad Piranskog zaljeva. Hotel je okružen prirodnim parkom, solanama, maslinicima, vinogradima, voćnjacima i starim istarskim mjestima.
Ovaj se TV serijal snimao na području Hrvatske, a čija je zvijezda bio britanski MasterChef Dhruv Baker. Bakera od samog početka njegove karijere, točnije od pobjede na britanskom MasterChefu godine 2010., jednostavno prate sami superlativi. Ovaj je renomirani chef rođen u Meksiku, a odrastao u Indiji i Tanzaniji. Svoja je iskustva prenio u svoj londonski restoran Jolly Gardeners, te u nedavno objavljenu kuharicu Spice, u kojoj predstavlja svoju kartu okusa.
Cilj TV serijala Croatia's Finest je prikazati hrvatske prirodne ljepote, gastronomsku ponudu i druge zanimljive lokacije i proizvode, a sve u svrhu privlačenja turista i promocije Lijepe naše u svijetu.
- Istarska je hrana izvrsna. Spravljena je od veoma kvalitetnih namirnica, nikada nisam kušao savršeno maslinovo ulje kao ovdje, a da ne pričamo o tartufima. Poznata su i istarska vina, koja su na visokoj razini. Sve u svemu, namirnice su veoma kvalitetne i to je zapravo najbitnije, jer je upravo to ono što olakšava posao svakom kuharu, rekao je Baker.
Dhruv Baker u svakoj od epizoda kuha na otvorenom, na najljepšim lokacijama, na kojima nitko do sada nije kuhao. Britanski MasterChef inspiriran autohtonim hrvatskim jelima, koje ujedno i kuša na svakoj lokaciji, pripravlja vlastite kreacije od svježih namirnica. Snimanja su se održala u Zagrebu, Opatiji, Rovinju, Poreču, Puli, Braču, Zadru, Koprivnici, Rijeci, Krku, Delnicama, Lošinju, Trogiru, Rogoznici, Šibeniku, Vodicama, Skradinu, Biogradu na Moru, Splitu, Omišu, Klisu, Pelješcu, Hvaru, Dubrovniku, Varaždinu, Osijeku i Vukovaru, dok je posljednja lokacija bio grad Umag i njegova okolica.
Croatia's Finest emitirati će se putem National Geographic Channela u 90 zemalja među kojima su Rusija, Kina, Japan, Hong Kong, Indija, Malezija, Saudijska Arabija, Južna Koreja, Bahrain, Ujedinjeni Arapski Emirati pa čak i dio Afrike, tako da će to biti najveća promocija Hrvatske i hrvatskih proizvoda u svijetu do sada.
Trenutno su u tijeku i pregovori s drugim svjetskim televizijskim kućama pod vodstvom distribucijske kuće Optimum television iz Londona na europskom tržištu, te drugim zemljama među kojima su i Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo, Nizozemska, Španjolska, Italija, Poljska, Danska, Švedska, Kanada, Sjeverna Amerika i Brazil.
Autor putopisa je Alen Nemet, izvršni producent je Tadija Kolovrat, režiju potpisuje Deni Husta, dok je tehnički producent Edvard Hudi. Projekt je podržan od strane Predsjednice Republike Hrvatske, Kolinde Grabar-Kitarović, Ministarstva turizma Republike Hrvatske, kao i Hrvatske turističke zajednice koja projekt i financijski podupire. (Tea GRGIĆ)