Nakon što je u petak, 21. travnja puštena u promet posljednja dionica porečke zaobilaznice, jučer je započela gradnja marčanske obilaznice. Riječ je o cesti koja će rasteretiti promet prema Dugoj uvali i omogućiti autobusima obilazak uskih ulica Marčane.
Rovokopača smo zatekli na trasi buduće zaobilaznice gdje je krčio put, uklanjao šikaru i ukrcavao je u kiper. Radovi, koje izvodi Cesta d.o.o., počeli su iz pravca Kalića prema državnoj cesti D66 Loborika-Prodol, odnosno jugoistočnom djelu Marčane u pravcu jugozapada.
Općina Marčana je objavila da će ovi radovi trajati četiri mjeseca, a potom će još najviše dva mjeseca trajati izgradnja raskrižja jugozapadne obilaznice s državnom cestom D66. Taj drugi dio je planiran nakon turističke sezone jer se očekuju prekidi prometa na državnoj cesti.
Gradi se i oborinska odvodnja
Na gradilištu je jučer bila stacionira i ostala mehanizacija te pulske cestarske tvrtke, poput velikog i malog građevinskog valjka. Marko Buršić, voditelj gradilišta iz Cesta izjavio nam je da pored kolnika grade i oborinsku odvodnju, a očekuje da će u gradnji sudjelovati 30-ak radnika. Zaključio je da će zbog ove gradnje biti izmještena DTK i elektroenergetska mreža na toj trasi.
Radove financiraju Hrvatske ceste d.o.o. temeljem projekta kojeg je pripremila Općina Marčana. Ivan Davidović, iz tehničke ispostave Pula Hrvatskih cesta odgovorio nam je da će nova obilaznica biti dugačka 900 metara, a dodatnih 350 metara očekuje da će biti dugačka rekonstrukcija postojećeg križanja. Zaključio je kako je vrijednost te investicije 4,56 milijuna kuna, bez PDV-a. (Paulo GREGOROVIĆ, snimio Neven LAZAREVIĆ)
OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU