Zagreb je postao regionalno središte najvece internetske kompanije na svijetu, americkoga Googlea. Šef Googlea za Hrvatsku i novi regionalni menadžer kompanije za sve zemlje bivše Jugoslavije Hrabren Suknaic potvrdio je za Poslovni dnevnik da ce Google službeno objaviti svoju regionalnu operaciju u iducih nekoliko dana.
'Vidimo poslovne prilike u Hrvatskoj i regiji, kako u segmentu potrošackih, tako i poslovnih proizvoda, te smo stoga donijeli tu odluku', kaže Suknaic. Poticaj za otvaranje ureda bio je 5,2 milijuna kuna vrijedan oglašivacki posao s Hrvatskom turistickom zajednicom koji je Google realizirao pocetkom travnja.
Dopredsjednik udruge za interaktivni marketing IAB Hrvatska Jan Jilek kaže da su Googleu Hrvatska, ali i regija, posebno zanimljive upravo zbog budžeta turistickih agencija i hotela usmjerenih prema inozemnim tržištima.
Prema istraživanju hrvatskog IAB-a, lani je tržište online oglašavanja u Hrvatskoj naraslo na približno 16 milijuna eura.
Najveci dio kolaca, oko 7,7 milijuna eura, uprihodili su mali oglasnici, a slijedi oglašavanje preko bannera s udjelom od 5,2 milijuna eura. Najmanji komad online oglašivacke pite dobilo je oglašavanje na pretraživacima, svega 3 milijuna eura.