Zagreb postao Googleov regionalni centar

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Zagreb je postao regionalno središte najvece internetske kompanije na svijetu, americkoga Googlea. Šef Googlea za Hrvatsku i novi regionalni menadžer kompanije za sve zemlje bivše Jugoslavije Hrabren Suknaic potvrdio je za Poslovni dnevnik da ce Google službeno objaviti svoju regionalnu operaciju u iducih nekoliko dana.

'Vidimo poslovne prilike u Hrvatskoj i regiji, kako u segmentu potrošackih, tako i poslovnih proizvoda, te smo stoga donijeli tu odluku', kaže Suknaic. Poticaj za otvaranje ureda bio je 5,2 milijuna kuna vrijedan oglašivacki posao s Hrvatskom turistickom zajednicom koji je Google realizirao pocetkom travnja.

Dopredsjednik udruge za interaktivni marketing IAB Hrvatska Jan Jilek kaže da su Googleu Hrvatska, ali i regija, posebno zanimljive upravo zbog budžeta turistickih agencija i hotela usmjerenih prema inozemnim tržištima.

Prema istraživanju hrvatskog IAB-a, lani je tržište online oglašavanja u Hrvatskoj naraslo na približno 16 milijuna eura.

Najveci dio kolaca, oko 7,7 milijuna eura, uprihodili su mali oglasnici, a slijedi oglašavanje preko bannera s udjelom od 5,2 milijuna eura. Najmanji komad online oglašivacke pite dobilo je oglašavanje na pretraživacima, svega 3 milijuna eura.


Podijeli: Facebook Twiter