U zadnje vrijeme u redakciju Glasa Istre stiže jako puno pritužbi čitatelja na rad Hrvatske pošte. Konkretno na nedostavljanje paketa do kućnih vrata iako je dostava plaćena. Naši sugovornici ističu da im se samo puštaju obavijesti u sandučić da dođu podignuti paket, a žale se, što je možda još veći problem, i na sam rad šaltera u centralnoj pošti u Puli. Kako
nam čitatelji vele, redovi za podizanje paketa su ogromni i čeka se više od sat vremena.
Dostava plaćena - paket nije stigao na adresu
Primjerice, nazvala nas je gospođa kojoj pošiljka nije stigla, a nije joj ostavljen niti
papirić o dospijeću pošiljke. No, iz pošte su joj rekli da je paket u centralnoj pošti i da ga može podignuti i bez papira. Prošli petak popodne to nije uspjela jer, iako je čekala više od sat vremena, na red nije došla prije zatvaranja šaltera. Stoga se ponovo u poštu morala vratiti u subotu ujutro gdje je u redu, kada je ona stigla, već bilo više od 40 ljudi!
Stoga smo nadležne u Hrvatskoj pošti upitali da nam pojasne zašto se toliko čeka za
podizanje paketa i ne bi li bila manja gužva na šalterima kada bi poštari pakete doista i dostavljali? Jer, imamo dosta primjera čitatelja koji su poštare i zatekli kako im puštaju papirić da dostava nije uspjela, a kada su ih upitali za paket rekli su im da ga - nemaju! Dakle, paketi se niti ne pokušavaju dostaviti!
Iz Ureda za korporativne komunikacije Hrvatske pošte d.d. vele kako su sve primljene informacije proslijedili nadležnima na terenu kako bi mogli ispitati situaciju te pojačano pratiti isporuku pošiljaka.
Uvedena isporuka u još dva poštanska ureda
"Veće gužve u poštanskim uredima moguće su u razdobljima većih opterećenja kada, na primjer, pristiže veliki broj pismovnih pošiljki, poput računa. Također, zbog stalnog porasta broja pristiglih paketa, radimo na jačanju naših kapaciteta te prilagođavamo načine isporuke korisnicima. Broj korisnika i vrijeme čekanja u poštanskim uredima svakodnevno se prati i analizira. Temeljem ovih analiza početkom godine u Gradu Puli uvedena je isporuka u još dva poštanska ureda te je u planu dodatno širenje broja ureda za isporuku", pojašnjavaju iz Pošte.
Navode nadalje kako je uvođenjem isporuka pošiljki u dodatna dva ureda znatno smanjeno vrijeme čekanja, no u planu su i dodatne promjene u poštanskim uredima u Puli kako bi se još smanjilo vrijeme čekanja. Riječ je o poštanskim uredima u Šijani na adresi Koparska 64 čije je radno vrijeme od ponedjeljka do petka od 7 do 20 sati i
subotom od 7 do 14 sati te uredu na Stoji na adresi Jeretova 16 koji radi od ponedjeljka do petka od 7 do 20 sati te subotom od 7 do 14 sati.
- Kako nemamo konkretne podatke o pošiljkama dotične gospođe (broj pošiljke, adresa
primatelja i slično) ne možemo provjeriti je li u navedenim slučajevima došlo do kakve nepravilnosti u dostavi. U Hrvatskoj pošti se svakodnevno obavlja operativna kontrola, a svakom prigovoru se pristupa ozbiljno te se provjeravaju sve činjenice. U većini slučajeva pokaže se da je dostava obavljena sukladno važećim propisima. Na primjer, ukoliko su dimenzije pošiljke veće od kovčežića, takve pošiljke se ne dostavljaju na kućne adrese već
poštari ostavljaju obavijesti o prispijeću pošiljke. Također, zna se dogoditi da korisnici po ostavljanoj obavijesti odmah isti dan dođu podići svoje pošiljke u poštanski ured, a moguće ih je podići tek od idućeg radnog dana, vele u svom odgovoru i zaključuju da postoje različite vrste pošiljki (obične, preporučene, ekspres) za koje su propisane različite vrste dostave te kako sve prigovore korisnici mogu dostaviti Službi za korisnike
mailom na [email protected] ili telefonski na broj 072/303- 304. (B. PETROVIĆ)