Za održavanje Ipsilona 18 milijuna kuna

Košnja trave na Istarskom ipsilonu
Košnja trave na Istarskom ipsilonu

Tijekom 2014. godine nastavljene su pripreme za nastavak gradnje punog profila autoceste od Pazina do tunela Učka. U Bina-Istri kažu da je dokumentacija za ovu trasu spremna te da se čeka očitovanje EU-komisije. O čemu se točno radi pitali smo direktora Bina-Istre upravljanje i održavanje Christiana Santalezu. Po njegovim riječima za spomenutu su dionicu izrađeni projekti te su dobivene građevinske dozvole.

- U tijeku su intenzivne konzultacije s resornim ministarstvom gdje su i dostavljeni prijedlozi modela kojim bi se financirao nastavak izgradnje Istarskog ipsilona. Daljnji planovi, kao i početak gradnje, bit će poznati nakon što ministarstvo dostavi svoje očitovanje. Bina-Istra je ministarstvima pomorstva, prometa i infrastrukture i financija te Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja i Agenciji za javno-privatno partnerstvo dostavila zahtjev za produljenje koncesije te se i po tom pitanju očekuje skoro očitovanje. S obzirom na to da je Hrvatska ušla u Europsku uniju, nakon dobivanja odobrenja o produljenju koncesije potrebno je i usklađenje s europskim pravilima. Kako je riječ o obilnoj dokumentaciji, odgovor EU-a očekuje se tek ovoga ljeta. Pozitivnim odgovorom bit će zadovoljen jedan od važnijih uvjet za početak radova, ističe Santaleza.

U međuvremenu se na Istarskom ipsilonu nastavljaju aktivnosti za pripremu turističke sezone pa će kroz realizaciju programa redovnog i pojačanog održavanja, Bina-Istra uložiti više od 18 milijuna kuna.

Također, uskoro započinje sezona održavanja zelenih površina uz trasu Istarskog ipsilona. Ekipe Bina-Istre imaju zadatak urediti 150 km autoceste što čini površinu od 300 hektara koja se uređuje u pet navrata tijekom ljeta. S obzirom na to da se navedeni radovi odvijaju uz promet, molimo vozače za povećanu pozornost u zonama radova, kaže Santaleza. (Cristian Bruno GALIĆ)

VIŠE O OVOJ TEMI ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.


Podijeli: Facebook Twiter