Tijekom 2014. godine nastavljene su pripreme za nastavak gradnje punog profila autoceste od Pazina do tunela Učka. U Bina-Istri kažu da je dokumentacija za ovu trasu spremna te da se čeka očitovanje EU-komisije. O čemu se točno radi pitali smo direktora Bina-Istre upravljanje i održavanje Christiana Santalezu. Po njegovim riječima za spomenutu su dionicu izrađeni projekti te su dobivene građevinske dozvole.
- U tijeku su intenzivne konzultacije s resornim ministarstvom gdje su i dostavljeni prijedlozi modela kojim bi se financirao nastavak izgradnje Istarskog ipsilona. Daljnji planovi, kao i početak gradnje, bit će poznati nakon što ministarstvo dostavi svoje očitovanje. Bina-Istra je ministarstvima pomorstva, prometa i infrastrukture i financija te Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja i Agenciji za javno-privatno partnerstvo dostavila zahtjev za produljenje koncesije te se i po tom pitanju očekuje skoro očitovanje. S obzirom na to da je Hrvatska ušla u Europsku uniju, nakon dobivanja odobrenja o produljenju koncesije potrebno je i usklađenje s europskim pravilima. Kako je riječ o obilnoj dokumentaciji, odgovor EU-a očekuje se tek ovoga ljeta. Pozitivnim odgovorom bit će zadovoljen jedan od važnijih uvjet za početak radova, ističe Santaleza.
U međuvremenu se na Istarskom ipsilonu nastavljaju aktivnosti za pripremu turističke sezone pa će kroz realizaciju programa redovnog i pojačanog održavanja, Bina-Istra uložiti više od 18 milijuna kuna.
Također, uskoro započinje sezona održavanja zelenih površina uz trasu Istarskog ipsilona. Ekipe Bina-Istre imaju zadatak urediti 150 km autoceste što čini površinu od 300 hektara koja se uređuje u pet navrata tijekom ljeta. S obzirom na to da se navedeni radovi odvijaju uz promet, molimo vozače za povećanu pozornost u zonama radova, kaže Santaleza. (Cristian Bruno GALIĆ)
VIŠE O OVOJ TEMI ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.