Grad Pula za najam automobila za službene potrebe namjerava potrošiti 525 tisuca kuna. Pridodaju li se tome usluge tekuceg i investicijskog održavanja (tehnicki pregled, pranje, popravci, rezervni dijelovi) postojeceg voznog parka za vozila marke Citroen, Renault i Fiat (52 tisuce kuna), benzin (45 tisuca kuna), dizel (25 tisuca kuna) i gume (25 tisuca kuna), dolazi se do 670 tisuca kuna.
Gradska uprava potez najma opravdava starošcu postojeceg voznog parka u kojem se nalazi 12 vozila, od kojih dva dostavna i dva u najmu. U odgovoru koji nam je poslala procelnica odjela za financije i opcu upravu Vesna Sajic stoji da planiraju prodati deset automobila u vlasništvu Grada javnim nadmetanjem te provesti javnu nabavu za uslugu najma dvanaest automobila.
Iznos od 525 tisuca kuna, navodi se u odgovoru, osim najma dvanaest automobila, uz troškove goriva, ukljucivao bi i troškove registracije, obveznog i kasko-osiguranja te redovnog servisiranja i zamjene opreme.
U pripremi provodenje zajednicke javne nabave Grada, komunalnih poduzeca i javnih ustanova za vozila kojima se koriste da bi se dobio sinergijski ucinak. Medutim, opravdava procelnica drugi dio spomenutog iznosa, u proracunu su predvidena sredstva rashoda za održavanje postojeceg voznog parka jer postupak javne nabave velike vrijednosti u prosjeku traje i po nekoliko mjeseci, a Grad još uvijek nije raspisao natjecaj za najam.
Stoga ce se postojeci vozni park, istice Sajic, održavati do okoncanja postupka javne nabave najma, što zahtijeva tekuce održavanje i nabavu guma u iznosu od 75 tisuca kuna. Najam, a ne kupovina novih automobila opravdava se dosadašnjom uspješnom praksom objedinjavanja nabave.
U prethodne tri godine, podsjeca se u odgovoru, provedeni su postupci zajednicke nabave za uredski materijal, loživo ulje, usluge osiguranja te telekomunikacijskih usluga u nepokretnoj i mobilnoj mreži, cime su na godišnjoj razini uštedena tri milijuna kuna.
Ipak, 525 tisuca kuna dostatno je za kupnju, a ne najam, najmanje dva najopremljenija nova vozila visoke srednje klase, poput Citroenovog modela C5 i renault lagune, pa se gradski vozni park mogao obnavljati postupno, dok bi se u isto vrijeme stekla pokretnina.
Takoder, može se kupiti i do najmanje cetiri-pet manjih vozila, pa se najam ne cini kao idealno rješenje s obzirom na to da ce se svejedno odvajati sredstva za održavanje vozila koja nece postati gradsko vlasništvo.