Za nagradu Zlatna koza 25 kandidata

Kandidirana i Vinistra (M. MIJOŠEK)
Kandidirana i Vinistra (M. MIJOŠEK)

Od 27. rujna do početka prosinca u županijsku je Turističku zajednicu pristiglo 25 kandidatura za godišnju turističku nagradu Zlatna koza - Capra d’oro za koju je natječaj raspisan povodom Svjetskog dana turizma. Danas su članovi povjerenstva razmatrali pristigle prijedloge u kategorijama eventi, inovativni proizvodi,  turistički proizvodi i vizualne komunikacije. Rezultati će se znati sljedećeg ponedjeljka kada će se nagrade dodijeliti nakon skupštine TZ-a u porečkom hotelu Diamant. Tom će se prilikom također dodijeliti Zlatna koza najzaslužnijim pojedincima koji su tijekom 2012. promovirali Istru i njezin turizam.

 U kategoriji evenata nadmeću se umaška glazbena manifestacija Adria Music Conference, likovno događanje Artum 2&12 i festival komornog teatra Zlatni, zatim biciklistička utrka XC Izgubljena ovca i MTB utrka Grožnjan by night, sportska manifestacija Istria Winter Cup, Vinistra, rovinjski Croatian Summer Salsa Festival, Arena Ice Fever Pula MMXII te Arena fatalnih žena.

Od inovativnih proizvoda predloženi su projekt Istra Inspirit, Gourmet Passport Lagune Novigrad, nakit/suvenir savičentinske zlatarnice Claudia Zlato te mobilna aplikacija Cro Card Info Tiska. U kategoriji turističkih proizvoda pristigle su kandidature za biciklistički maraton Istria Granfondo, obnovljeni hotel Laguna Parentium, ruralno kamper-odmorište u Motovunu, te proizvodi OPG-a Koraca iz Motovunskih Novaki.

U kategoriji  vizualnih komunikacija povjerenstvo je odlučivalo između Monografije grada Umaga, novog korporativnog identiteta Plave lagune, vizualnog identiteta revitalizirane Parenzane, 3D slikarstva Vala kulture, fotomonografije Rovinja i DVD-a Romantični Mediteran rovinjskog TZ-a. (B. BAN)

 


Podijeli: Facebook Twiter