U županijsku Turističku zajednicu pristigle su dvije ponude za izradu Masterplana turizma 2015. - 2025. i izradu Strateškog operativnog i marketinškog plana istarskog turizma 2015. - 2018. -ponuda tvrtke Horwath i Horwath te ponuda grupe ponuditelja KPMG Hrvatska zajedno s Institutom za turizam, KPMG Milano i tvrtka BBDO.
- Za odluku o tome koga ćemo izabrati imamo vremena mjesec dana, međutim to ćemo prije razriješiti jer nam je bitno da izrada plana počne čim prije. U povjerenstvu za odabir najboljeg ponuditelja su Boris Žgomba iz turističke agencije Uniline, Zrinka Bokulić, predsjednica Uprave tvrtke Laguna Novigrad, Valerio Drandić i Marko Ninković iz Istarske županije, te moja malenkost, kazao nam je Denis Ivošević, direktor TZ-a.
Inače, TZ je od Ministarstva turizma za tu namjenu prošle godine iz Fonda za turizam dobio milijun kuna, a posao najviše može koštati dva milijuna kuna plus PDV. Rok za izradu iznosi pet mjeseci od sklapanja ugovora. Izrada plana ići će po fazama, a rukovodit će se starim planom koji je izrađen još 2004. godine i koji je vrijedio do 2012. godine.
Posebna će se pažnja pokloniti projiciranju smještajnih kapaciteta, turističkim resortima nove generacije, brownfield i grenfield projektima te da se destinacija Istre još kvalitetnije restrukturira i repozicionira te da učvrsti svoj imidž i značajno nadogradi konkurentnost. Također, pažnja će se posveti i specijaliziranim kadrovima u turizmu, a planovi će biti usklađeni s nacionalnim masterplanom i novim zakonima koji će se donijeti ove godine kao što je zakon o TZ-ima. (B. B.)