Buzetsko vijece zatražit ce pomoc od Vlade Republike Hrvatske i Sabora da bi se u najkracem mogucem roku osigurali svi potrebni uvjeti za temeljitu rekonstrukciju dionice državne ceste D44 od Buzeta do Lupoglava, jednoglasan je zakljucak s posljednje sjednice.
Zbog dotrajalog i oštecenog kolnika duž cijele dionice u proteklih pet godina zabilježene su 144 prometne nesrece. Samo od pocetka ove godine smrtno su stradala tri vozaca. Osim službene statistike, broj izlijetanja i nesreca daleko je veci jer ima prometnih nesreca s manjom materijalnom štetom, što nije potrebno prijaviti policiji. Gradonacelnik Valter Flego prethodno je vijecnike informirao o ishodu zagrebackog obilaska resornih ministarstava i Uprave Hrvatskih cesta.
"Prijedlog je direktora sektora održavanja, koji još mora usvojiti Skupština Hrvatskih cesta, da se do Nove godine osim geodetskih snimaka izradi projektna dokumentacija za sanaciju 1.600 metara najkriticnije dionice od donjeg Bršcaka do iznad Drage. Sanacija bi trebala biti dovršena do iduce turisticke sezone kada bi Hrvatske ceste trebale izraditi kompletan projekt rekonstrukcije dionice Buzet - Ciritež, što bi se realiziralo 2011. Tada bi se izradila projektna dokumentacija dionice Citritež - Lupoglav, a ona bi se realizirala 2012. godine", rekao je Flego.
Hrvatske ceste, napomenuo je, ni u snu ne pomišljaju na zahvate izvan postojecih gabarita ceste pa ce se trebati izboriti za nužne sadržaje poput rotora na donjim semaforima u Buzetu ili trece trake za Koreniku. Vijecnici nisu zadovoljni ovakvom dinamikom, vec traže hitnu intervenciju jer na 15,5 kilometara državne ceste isto je toliko kriticnih tocaka, gotovo na svaki kilometar jedna.