Zlatan Ibrahimović, svjetska nogometna ikona, snimio je dvominutni reklamni spot za novi model švedskog proizvođača automobila Volvo XC70 i zaradio 1,3 milijuna eura. Osim njega, u spotu se pojavljuju njegova supruga i dva sina, a on igra ulogu dobrog roditelja i muža, autom juri nepreglednim snježnim prostranstvima sjeverne Švedske, roni u zaleđenom jezeru, lovi, ali ne ubija soba, igra nogomet.
Kampanja je primarno namijenjena švedskom tržištu, a spot je u tri dana na YouTubeu pogledalo dva i pol milijuna ljudi. Glazba je djelo Maxa Martina, vodećeg producenta pop glazbe, a predstavlja suvremenu interpretaciju švedske himne, čiji tekst izgovara Ibrahimović.
- Ovo je projekt u kojem sam sudjelovao svim srcem. Oduvijek sam volio automobile, a Volvo je savršen izbor obiteljskog automobila. Ovu proslavu Švedske pamtit ću do kraja života. Krajnji rezultat s potpuno novim verzijom nacionalne himne zvuči magično, izjavio je Ibrahimović.
- Ovom kampanjom želimo proslaviti Švedsku i švedski duh koji je zaslužan za to da smo vodeći u brojnim segmentima života kao što su sigurnost, dizajn i očuvanje životnog okoliša. Izuzetno smo ponosni na suradnju sa Zlatanom i Maxom Martinom, istaknuo je Asa Borg, direktor marketinga pri Volvo Cars Sweden te koordinator kampanje.
Ibrahimović je najveća je nogometna zvijezda koju je Švedska ikada imala, a ujedno je i jedan od najboljih nogometaša današnjice. Rođen je u Švedskoj, otac mu je Bošnjak, a majka Hrvatica. Titulom švedskog nogometaša godine okitio se čak osam puta. Kapetan je nacionalne nogometne reprezentacije Švedske. Osvojio je šampionske titule s brojnim vodećim nogometnim klubovima kao što su Barcelona, Juventus, Inter, AC Milan, Paris Saint-Germain i Ajax.
Max Martin je producirao i pisao pjesme za svjetski poznata glazbena imena kao što su Backstreet Boys, Kelly Clarkson, Pink, Bon Jovi, Britney Spears, Taylor Swift, Christina Aguilera, Bryan Adams i Celine Dion. (Priredila S. BODLAJ IVAŠIĆ)