Citroen 2CV, u Francuskoj poznatiji kao deux cheveaux, a u Hrvatskoj kao spacek, ima hordu ljubitelja diljem Starog kontinenta koji iz godine u godinu organiziraju sve osebujnije manifestacije u slavu jednog od najjednostavnijih i najjeftinijih Citroenovih modela.
Iako su nam na autosalonu u Frankfurtu prije dvije godine pokazali studiju Revolte, ciji dizajn aludira na onaj legendarnog spaceka, Citroen dosad nikad nije i službeno potvrdio serijsku proizvodnju automobila. Tim više iznenaduje što novinari automobilskog magazina "Car" tvrde kako je serijski model u fazi razvoja te kako bi nam trebao biti predstavljen za najviše dvije godine.
Navodno bi mališan dijelio platformu s peugeotom 207, citroenom C3 i DS3, od kojih bi redom trebao biti manji. 3CV, kako ga interno zovu, trebao bi biti najudobniji automobil u klasi koji ce, prije svega, biti orijentiran na lagodnu vožnju i prostranost.
Blagostanje putnika misao je vodilja Citroenovog tima, kaže direktor Jean-Marc Gales, koji istice kako je automobil toliko relaksirajuci da Francuzi razmišljaju kako bi mu mogli srezati i maksimalnu brzinu.