Za domace se lakše mašimo novcanika

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Tradicionalna 14. akcija "Kupujmo hrvatsko" Hrvatske gospodarske komore, koja se danas održava na pulskoj Karolini, u potpunosti je ispunila icekivanja i još jednom pokazala da potrošaci cijene i vole hrvatske proizvode koji su im na ovoj manifestaciji ponudeni po promotivnim cijenama.

Od ranog jutra Puljani, i mnogobrojni gosti, kružili su oko štandova više od 150 raznih izlagaca, medu kojima su bila 34 istarska, te dviju udruga - "Razvoj" i "Istarski gušti".

Dobrodošlicu izlagacima i kupcima, ili tek šetacima medu izloženih proizvodima, poželjela je Jasna Jaklin-Majetic, predsjednica Hrvatske gospodarske komore-Županijske komore Pula. Naglasila je da hrvatsku kvalitetu gradani sve više prepoznaju i postaju kupci domacih proizvoda.

Na Karolini se usporedno održava i manifestacija projekta "Vrijedne ruke", kojem je cilj promovirati kvalitetne autohtone proizvode izradene u kucnoj radinosti ili u malim obrtima. Njome se potice kupovina kvalitetnih hrvatskih proizvoda i ukazuje da se takvom kupnjom doprinosi ocuvanju radnih mjesta u državi.

- Za nas proizvodace ovo je predivno zamišljena akcija, potrebna ne samo nama nego i svima drugima. Upoznajemo ljude s onim što proizvodimo, s našom kvalitetom, a to je u današnje vrijeme važno jer potrošaci, s obzirom na krizu, idu tamo gdje je jeftinije, kaže Robert Koljderaj, proizvodac kozjeg sira Stancije Kumparicka.

Na štandovima su se gostima nudili autohtoni istarski i hrvatski gastro proizvodi, riblji specijaliteti, knjige, nakit, suveniri te pekarski i slasticarski proizvodi. Ponudena su i razlicita vina, likeri, domace štrudle, pekmezi, proizvodi od autohtonog aromaticnog bilja i meda te ekološka sredstva za pranje, djecja odjeca i mnogi drugi proizvodi. Svatko je mogao pronaci nešto za sebe, a sve to po promotivnim cijenama pa su se mnogi s Karoline vracali punih ruku.

Naravno, najviše pažnje kupcima je oduzimala gastro ponuda gdje su mnogi i degustirali omiljene proizvode. Pršuti, kuleni, sirevi, maslinova ulja, vina te med i tjestenina mamili su pažnju.

- Dobra je ova akcija, iako premala da se potakne šire gospodarstvo. Ovdje ponajviše profitiraju "mali" proizvodaci, jer za vecu i ozbiljniju proizvodnju akcija je nedostatna. Teško je nama upasti u velike sustave i konkurirati velikim proizvodacima, ali zato imamo što pokazati u kvaliteti i dobro je da se prezentiramo svi zajedno na jednom mjestu, razmišlja Dubravka Orlic-Bašlin, koja je prezentirala bilje i aromaticna ulja Fitoarome iz Vodnjana.

Na temelju pune Karoline zakljucujemo da su posjetitelji prepoznali glavni cilj akcije i kupnjom podržali hrvatsko gospodarstvo. Jasno je bilo da im je itekako stalo do zaštite radnih mjesta i razvijanja domaceg gospodarstva te prosperiteta buducih generacija. (Goran ROJNIC; snimio Neven LAZAREVIC)


Podijeli: Facebook Twiter