Vrijeme odvratilo kupce od prve šoping akcije

(D. MEMEDOVIĆ)
(D. MEMEDOVIĆ)

Prva "sretna srijeda", manifestacija u kojoj su, kako je bilo najavljeno, čak 53 trgovine trebale kupcima ponuditi dodatne popuste prošla je poprilično - prazno. Naime, iako su nam prodavačice u nekim dućanima rekle da ljudi ima više nego običnih dana, ipak je većina trgovina bila slabo posjećena, a grad ostao poluprazan. Možda je za to krivac bilo i ružno vrijeme - hladno i kišno poslijepodne, no od malobrojnih kupaca koje smo susreli čuli smo još neke zamjerke.

Popusti ovisili o lokaciji trgovine

- Koje 53 trgovine? Pa u cijeloj Puli ih nema toliko, možda pet plus tri, odnosno osam, navela nam je jedna Puljanka koja je došla do grada i dodala da joj nije jasno da u akciji sudjeluje tek svaka druga, treća trgovina u gradu, a posebno apsurdnim smatra činjenicu da je jedna poslovnica iste trgovine, primjerice u Ulici Sergijevaca nudila popust, a ona malo dalje, u Istarskoj, nije.

Druga naša sugovornica bila je pak pomalo ogorčena što popuste nisu nudile neke od trgovina u kojima je baš željela kupovati, a posebno je kao primjer istaknula ženski Benetton.

Govoreći o ponuđenim popustima, većina trgovina koje su sudjelovale u akciji, a bile su označene žutim papirićem "sretna srijeda" nudile su popuste od deset do maksimalno 20 posto. Tako je primjerice Mueller, u kojemu je čak i bilo ljudi, na cjelokupnu kupovinu nudio 10 posto popusta (osim za neke artikle), konkurentski DM nudio je 15 posto popusta za kupovinu iznad sto kuna, Svijet obuće na pojedine je artikle nudio 20 posto, a Oviesse 15 posto na cijeli asortiman, dok je trgovina obućom Shoe be do nudila deset posto, također na sav asortiman.

- Neki dolaze i pitaju koliki popust nudimo jer su za akciju čuli, neki dolaze zbog naše druge akcije "Dva puls jedan gratis". Glavno da nešto kupca ipak ima, navela nam je prodavačica Paola Erman iz Svijeta obuće, dok je prodavačica Slađana iz Oviessea navela da ljude uvijek zanimaju popusti, da kupaca nema puno, ali da ih ipak ima više nego da akcije uopće nema.

Vratiti naviku dolaska u grad

- Ljudi su upoznati s akcijom, cijelog dana zovu telefonom i raspituju se koliki ćemo popust ponuditi, navela nam je voditeljica drogerije Muellera Maja Žabčić, uz riječi kako je ružno vrijeme jedan od krivaca što kupaca nema više, no kako su sretni što su barem neke, i uz ovakvo vrijeme, uspjeli izvući iz kuće.

- Grad je pust, ljudi je malo, no odete li do nekog trgovačkog centra vidjet ćete da su parkinzi puni. Ljudi su izgubili naviku doći u grad. Nemaju se gdje parkirati, ne vole šetati uokolo, vole doći na toplo mjesto i sve obaviti u centru gdje mogu kupiti gotovo sve - od hrane, obuće do drogerije, navela nam je Puljanka Darija dodajući da je stvar možda i u tome da ljudi imaju sve manje novca pa im ni popusti ne znače previše.

No, na kraju navedimo i to da se kontinuiranim akcijama poput ove polako ipak vraća navika kupaca do dođu u centar grada, prošeću po njemu te možda i nešto kupe, i to s popustom. Na kraju krajeva kod kupovine tenisica od 500-tinjak kuna, popust od deset posto sigurno nije zanemariv. Zato, prošećite malo gradom, nađite nešto za sebe te prve srijede u ožujku kupujte s popustima. (Borka PETROVIĆ, snimio Danilo MEMEDOVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter