Na ovogodišnjoj izložbi u Ženevi Volkswagen ce ljubiteljima otvorenog neba konacno vratiti jedan od kultnih modela u ovom segmentu – Golf kabriolet.
Golf kabrio vec neko vrijeme nije clan Volkswagenove obitelji. Nijemci su ga prestali proizvoditi još 2003. te su ga zamijenili Eosom koji je zapravo kupe-kabrioletska Jetta.
S obzirom na to da je posljednji Golf kabriolet, tehnicki gledano, bio graden na platformi modela trece generacije, komotno možemo reci da nije bio unaprijeden od 1993. pa se fanovi vjetra u kosi i mušica u ždrijelu u svakom slucaju imaju cemu veseliti.
Na proizvodnju kabrioletskog Golfa Nijemce je vjerojatno potaknula loša prodaja Eosa, no interesantno je to da su Nijemci odlucili paralelno tržištu nuditi oba automobila.
Sa 4.215 mm dužine, Golf kabriolet je 208 mm kraci od Eosa, buduci da dva automobila dijele platformu i podjednak meduosovinski razmak od 2.578 mm, ponuda prostora u unutrašnjosti je podjednaka, a zbog toga što Golf ima meki platneni krov, umjesto Eosovog tvrdog, to znaci da sa spuštenim krovom nudi više prtljažnog prostora (250 litara).
Za sklapanje mehanizma Golfu je potrebno 9,5 sekundi, a može to uciniti do brzine od 30 km/h.
Automobil ce se u Njemackoj nuditi po cijeni od 23.625 eura, a kupci ce moci birati izmedu cetiri turbopunjena benzinca raspona snage od 105 do 210 Ks, te dva dizelaša sa 105 odnosno 140 KS.