Volvo V40, novi kompaktni model švedskog proizvodaca predstavljen je automobilskim medijima na tiskovnoj konferenciji održanoj u Zagrebu.
Uz prepoznatljivi i vecini privlacni dizajn, veci brat modela C30 trebao bi osvojiti srca velikog broja kupaca u premium segmentu kombi limuzina u kojem se ocekuje daljnji rast potražnje, a time i konkurencije.
U Volvu su se pohvalili kako su prilikom razvoja modela V40 uvelike slušali prijedloge, zamjerke i želje svojih dosadašnjih kupaca, a sve je rezultiralo razvojem modela koji nudi neprikosnovenu kombinaciju dizajna, sigurnosti i prakticnosti.
Osnovne linije su prepoznatljive iz recentnih modela ove marke, no sada se radi o hatchbacku s petorim vratima, odnosno necemu što od Volva do sada nismo imali priliku vidjeti.
Osim bogate standardne i opcijske opreme te snažnih i ekonomicnih motora, najsnažniji adut novog Volva njegova je vrhunska razina sigurnosti. Novi V40 opremljen je revolucionarnim zracnim jastukom za pješake, unaprijedenim City Safety sustavom koji sada funkcionira i pri brzinama do 50 km/h te izvrsnim sustavom pomoci pri parkiranju i Collision Warning sustavom koji štiti od sudara pri vecim brzinama.
U ponudi motorizacije, dva su benzinska peterocilindricna T5 motora obujma dvije i 2,5 litara, koji razvijaju snagu od 213 i 254 KS, te najveci okretni moment od 300 i 360 Nm. Dva su T4 motora, jedan s cetiri (1,6 litara), drugi s pet cilindara (dvije litre), oba snage od 180 KS i okretnog momenta od 240 i 300 Nm.
Tu je i cetverocilindricni T3 agregat obujma 1,6 litara i snage od 150 KS te najveceg okretnog momenta od 240 Nm. Dizelaše predstavljaju dva dvolitarska peterocilindraša oznaka D3 i D4, snage od 150 i 177 KS, te najveceg okretnog momenta od 350, odnosno 400 Nm. Najslabiji u ponudi je D2 - 1.6 D DRIVe od 115 KS i najveceg okretnog momenta od 270 Nm.
Kupci ce moci izabrati izmedu šetserostupanjskog rucnog mjenjaca, automatskog te šesterostupanjskog Powershift prijenosa s dvije spojke. Svi modeli biti ce opremljeni sustavom "Stop & Start" te sustavom regenerativnog kocenja. Potrošnja cjelokupne ponude kretat ce se izmedu 3,6 i 7,9 l/100 km, koliko ce prema tvornickom prosjeku trošiti ulazni dizelaš, odnosno najsnažniji benzinac.
Cijena pocetnog modela s 1,6-litaskim benzinskim motorom krece od 23.790 eura, dok cijena pocetnog dizelaša starta od 24.990. Prvi prodajni primjerci ocekuju se u Volvo salonima na ljeto.