Zbog konzervativnog dizajna, Volvo su još donedavno nazivali švedskom ciglom, no on je danas sve osim hladnog i nezanimljivog automobila. Sjajan dizajn, vrhunski interijer i napredne tehnologije na svim poljima, od motora do sigurnosti, jamce mu tržišni uspjeh.
Na salonu automobila u Ženevi bio je jedna od najvecih zvijezda, a zahvaljujuci trudu domace Volvo ekipe, odmah po zatvaraju vrata Ženeve, jedan primjerak novog Volva S60 dovezen je u Hrvatsku.
Novi Volvo S60 hrabro ulazi na teritorij u kojem suvereno vlada njemacko "sveto trojstvo" – Audi A4, Bmw 3 i Mercedes C klase. Vec na prvi pogled jasno je kako u Volvu nisu ništa željeli prepustiti slucaju, automobil je dizajnerski i tehnicki ispeglan do najsitnijeg detalja. On je sportskiji i dinamicniji od bilo kojeg prethodnog Volvo modela, ali još uvijek je nepogrešiv predstavnik skandinavskog dizajna.
Interijer je u znacajnoj mjeri ekstrovertniji neko prije, a da pri tome nisu narušeni prakticni skandinavski korijeni. Novi S60 donosi potpuno novu razinu kada su u pitanju boje, forme, materijali i tehnologije.
Tijekom prve godine proizvodnje bit ce dostupan uz brojne dizelske i benzinske motore, s rasponom snage od 115 (1.6 D DRIVe) do 304 KS (3.0 T6). T6 benzinac zapremine tri litre dodatno je unaprijeden, prvenstveno zahvaljujuci manjoj unutrašnjoj frikciji. Sada razvija 304 KS i cijelih 440 Nm okretnog momenta.
Novi cetverocilindarski 2.0 GTDi (Gasoline Turbocharged Direct Injection) postiže iz zapremine od dvije litre 203 KS i 300 Nm okretnog momenta, dostupnog vec od niskih 1.750 okretaja u minuti. Za ubrzanje do 100 km/h potrebno mu je 7,7 sekundi (rucni mjenjac), odnosno 8,2 sekundi (automatski mjenjac), dok maksimalna brzina iznosi 235 km/h (rucni), odnosno 230 km/h (automatik).
Volvo S60 2.0T s rucnim mjenjacem u prosjeku troši tek 7.9 litara na 100 km. Za ubrzanje do 100 km/h potrebno mu je 6,5 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 250 km/h. Snaga se na pogonske kotace prenosi putem druge generacije šesterostupanjskog Geartronic automatskog prijenosa koji, zahvaljujuci manjoj frikciji, nudi brže promjene brzina nego ikada prije. Pogon na sve kotace standardan je na T6 izvedbi.
Kasnije tijekom prvih godina proizvodnje, S60 dobit ce T5 varijantu 2.0 litarskog GTDi motora s 240 KS i 320 Nm okretnog momenta. Osim toga, stici ce i 1.6 litarski GTDi benzinac dostupan u dvije verzije T4 sa 180 KS i 240 Nm i T3 sa 150 KS i 240 Nm.
Svi GTDI motori bit ce dostupni u kombinaciji sa šeststupanjskim Powershift automatskim prijenosom i šeststupanjskim rucnim prijenosom. Tu su i dva petcilindarska turbodizelaša. Tako da D5 motor sa dva turbo punjaca razvija 205 KS i 420 Nm okretnog momenta, te mu za ubrzanje bez obzira na izbor mjenjaca treba 7,8 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 235 km/h (rucni) i 230 km/h (automatski).
Pored ovog motora tu je i novorazvijeni 2.0 litarski petcilindarski D3 dizelaš sa 163 KS i 400 Nm okretnog momenta koji nudi ubrzanje do 100 km/h za 9,2 sekunde te maksimalnu brzinu od 220 km/h (rucni), odnosno 215 km/h (automatik). Novi peterocilindricni D3 motor u principu je identican postojecem 2.4D, ali je kapacitet cilindara smanjen kako bi se optimizirala potrošnja.
I dok su osamdesetih i devedesetih godina prošlog stoljeca, zbog konzervativnog dizajna, Volvo nazivali švedskom ciglom, on je danas sve osim hladnog i nezanimljivog automobila. Sjajan dizajn, vrhunski interijer i napredne tehnologije na svim poljima, od motora do sigurnosti, jamce mu tržišni uspjeh.
Cijene za naše tržište još uvijek nisu formirane, no predbilježbe su pocele, a prve se isporuke ocekuju u jesen. Pocetni prodajni cilj za novi Volvo S60 jest 90 tisuca vozila godišnje, a proizvodit ce se u Volvo tvornici u belgijskom Ghentu.