Prema mišljenju nedavno postavljenog šefa, Stefana Jacobya, Volvo mora odustati od nastojanja da bude priznat kao premium proizvodac i osmisliti novu strategiju razvoja i poslovanja u buducnosti.
U skladu s time švedski proizvodac trenutno provodi evaluaciju plana razvoja novih modela u kojoj naglasak više ne bi trebao biti na premium imidžu branda, vec na nekim drugim vrijednostima.
Volvo se u buducnosti više ne bi trebao natjecati s BMW-om, Mercedesom ili Audijem, vec se okrenuti svojim korijenima i kupcima ponuditi "elegantnu skandinavsku jednostavnost". Buduca bi vozila sa znackom ovog proizvodaca trebala odavati "jedinstveni identitet Volva", a "ne kopirati svoje konkurente".
Hoce li to znaciti i snižavanje cijena još uvijek nije poznato, no zna se da Jacoby namjerava do 2020. podici prodaju Volva na 800.000 primjeraka godišnje. Rijec je o ambicioznom projektu s obzirom na to da se do kraja ove godine ocekuje prodaja od oko 380.000 primjeraka.
Medu glavnim osloncima Volvu bi trebalo biti americko tržište na kojem je, prema mišljenju Jacobyja, izgubio nekadašnji imidž. "Sada smo na dnu, ali gledamo prema gore", zakljucio je Jacoby.
Potvrdeno je da ce 2013. Volvo u ponudu uvesti novu generaciju benzinskih i dizelskih motora koje ce prvenstveno karakterizirati smanjivanje obujma, odnosno povecanje ekonomicnosti.