Vodovod opovrgava spekulacije o neispravnoj vodi koje štete ugostiteljima

Ilustracija (A. MUSEMIĆ)
Ilustracija (A. MUSEMIĆ)

Općepoznato je da negativna reklama, pogotovo kad je u pitanju ispravnost proizvoda i same namirnice, može dovesti do neopisive štete, a upravo je takav slučaj gradske ćakule prijavio jedan od pulskih ugostitelja.

Kako nam je ispričao zasigurno 20-gostiju ga je prilikom naručivanja jutarnje kave upitalo da li je voda ispravna za kuhanje kave i piće jer, rekao je, čuli su da je u centru grada neispravna pa nisu željeli popiti kavu u nekom od kafića u starogradskoj jezgri.

Međutim, prema riječima odgovornih, ovakve ćakule nisu ni blizu istini i samo nepotrebno šire pomutnju među građanima. Iz pulskog Vodovoda uvjeravaju nas da nema govora o neispravnosti vode, te da su gradske priče samo priče.

- Svašta se priča a nema veze s istinom. Da je voda neispravna i mi i Zavod za javno zdravstvo već bi to objavili. Voda je ispravna u cijelom sustavu vodoopskrbe, uzorci se na više mjesta uzimaju svakodnevno i svi nalazi ispitivanja u našem laboratoriju pokazuju da je voda ispravna, smiruje javnost Dean Banko, voditelj službe proizvodnje, distribucije i održavanja pulskog Vodovoda. (G. R.)


Podijeli: Facebook Twiter