Voditelji francuskih kampova u Istri

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Pedesetak voditelja najboljih kampova iz Francuske udruženih u nacionalnu kamping federaciju FNHPA (Federation nationale de hotellerie de Plein Air) na celu s Raymondom Moreauom i clanovi specijalnog tima (Camping Qualite), koji se bave studijama za njihovo unaprjedenje, u utorak su u Rovinju obišli kampove Veštar i Valalta, a trodnevni boravak ukljucuje i razgledavanje kampa Park u Umagu te nekoliko kampova na kvarnerskim otocima Krku, Cresu i Malom Lošinju.

Grupu predvodi glavni urednik casopisa 'European Camping Business' Jacques Gout, a razlog njihovog dolaska je, medu ostalim, s voditeljima kampova koje ce posjetiti razmijeniti iskustva i ideje te na taj nacin unaprijediti svoju ponudu. Gout je naglasio da je jedan od razloga posjeta i što se na raznim sajmovima može osjetiti veliki entuzijazam kad je u pitanju predstavljanje hrvatskih kampova te iznimno brz razvoj u tom segmentu u našoj zemlji.

- Mi dolazimo iz regije Charente-Maritime koja zauzima oko 470 kilometara francuske obale i koja ima oko 600 tisuca stanovnika. Ujedno smo i druga regija po uspješnosti u turizmu u Francuskoj. U zemlji ima oko 11 tisuca kampova i u tom segmentu ostvarujemo oko 110 milijuna nocenja. U kampovima je zaposleno oko 20 tisuca ljudi i ukupno se ostvaruje preko 1.550 milijardi eura godišnje, rekao je Stephane Villain predsjednik turisticke zajednice regije Charente-Maritime.

Villain je istaknuo da u svojim ponudama francuski kampovi isticu i kulturno-povijesne zanimljivosti, kojih ni u Hrvatskoj ne nedostaje, te da jako dugo posluju putem interneta. U njihovim kampovima od ukupnog broja gostiju njih 80 posto dolazi iz Francuske, a prosjecna godišnja popunjenost im je 110 dana.

Koordinator ovog posjeta je udruga Top Camping iz Poreca predvodena Jerkom Sladoljevom koji je naglasio da je želja francuskih kamping eksperata, uz razmjenu iskustva i primjenu odredenih rješenja u uredenju kampova, tijekom posjeta govoriti i o ekološkim temama te marketinškim inovacijama u prodaji i rezervaciji kampova.


Podijeli: Facebook Twiter