Proljeće je probudilo grad. Turisti već uvelike "hodočaste" po arheološkim znamenitostima, a u Pulu su već stigli i filmaši koji su probudili interes sugrađana, ali i turista. Naime, slovenska producentska tvrtka Comrad i nizozemska tvrtka jučer su na najpoznatijim turističkim lokacijama, okolo i ispod Arene te na pulskom Forumu, snimale reklamu za jednu od najvećih svjetskih telekomunikacijskih kompanija Vodafone. U trku smo, i to doslovno, od užurbanog i zaposlenog producenta Mihe Čeaka doznali da će se spot snimati još i u Rovinju, Trstu i Ljubljani te da je redatelj Nizozemac, čije ime nismo uspjeli doznati.
Priča je sljedeća. Mlada nizozemska turistkinja, backpackerica (nova generacija mladih turista s ruksakom na leđima) ispred Arene upoznaje lokalnog mladića, u ovom slučaju Talijana i tu započinje jednodnevna ljetna romansa. Kao pravi zaljubljeni domaćin pokazuje joj najljepše od grada. Vozi je na Vespi po Puli, zaustavljaju se na Forumu i piju kavu, potom idu u Rovinj i vozikaju se po Istri, i kao što i priliči svakoj reklami za mobilnog operatera, "selfiji" s mobitelom padaju na sve strane. Na kraju dana, vodi je u svoj stan gdje je čeka iznenađenje - velika talijanska obitelj, njih 15-ak. Voli li Nizozemka ljubav na talijanski način i hoće li to snimiti svojim mobitelom, vidjet ćemo na najnovijoj reklami Vodafonea. (Lara BAGAR, snimio Dejan ŠTIFANIĆ)