U prvih devet mjeseci ove godine ukupni prihodi Adris grupe iznosili su 4 milijarde kuna, a poslovni prihodi 3,7 milijardi kuna. Neto dobit iznosi 570 milijuna kuna, što je, unatoč prodaji duhanskog dijela poslovanja, na prošlogodišnjoj razini, kada je ostvareno 560 milijuna kuna.
"Devetomjesečni rezultati pokazuju da svi Adrisovi poslovi, unatoč mnogobrojnim izazovima, jačaju. Ulaganjima, vrijednim više od četiri milijarde kuna, omogućit ćemo daljnje njihovo snaženje, podići razinu naše konkurentnosti i stvoriti nova radna mjesta, čime, uz ustrajavanje na izvrsnosti, na najbolji način pomažemo zajednici u kojoj poslujemo. Naši su ciljevi rast i razvoj, te dugoročna održivost i stabilnost tvrtke", izjavio je predsjednik uprave Adris grupe, mr. Ante Vlahović.
Podizanje kvalitete
Maistra je, u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem, ostvarila dva posto više noćenja gostiju, uz povećanje prosječne cijene noćenja od šest posto, što je dovelo do rasta poslovnih prihoda od devet posto. Dobit prije poreza, kamata i amortizacije iznosi 413 milijuna kuna i 14 posto je veća od prošlogodišnje. Dobit prije poreza i kamata bilježi rast od 19 posto i iznosi 314 milijuna kuna. Turistički dio Adris grupe investirao je ove godine u obnovu i povećanje kvalitete postojećih proizvoda.
Tako je u kolovozu 2016. godine otvoren hotel Amarin, vrijedan 300 milijuna kuna, što je najveća ovogodišnja investicija u istarskom turizmu. U tijeku su pripreme za izgradnju novog hotela Park, ključnog proizvoda u procesu zaokruživanja vrhunske hotelske ponude u Rovinju. Završene su i investicije u kampove, vrijedne gotovo 90 milijuna kuna. Najvećim dijelom investicije obuhvaćaju ulaganje u prateću infrastrukturu te podizanje kvalitete zajedničkih sadržaja kampova.
Ukupna ulaganja pak u 2016. godini iznose više od 400 milijuna kuna, a trenutni booking potvrđuje pozitivne trendove rasta prihoda, ponajprije zbog rasta prosječne cijene.
Tvrtka Cromaris u prvih devet mjeseci 2016. godine ostvarila je četiri posto veću prodaju nego u istom prošlogodišnjem razdoblju. Prihod je na izvoznim tržištima porastao osam posto, od čega najviše na njemačkom tržištu. I nadalje se oko tri četvrtine prihoda od prodaje ostvaruje na inozemnim tržištima. Zabilježen je porast prosječnih cijena od četiri posto. (Dubravko GRAKALIĆ)
OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU