Vjenčanja u Istri kao turistički proizvod

(M.ANGELINI)
(M.ANGELINI)

Istra kao destinacija za vjenčanja naziv je okruglog stola za kojim se u subotu u Domu hrvatskih branitelja, u sklopu izložbe hrane i pića Histria 2015., okupilo petnaestak predstavnika Županijske gospodarske komore, Turističke zajednice Istarske županije, organizatora vjenčanja, turističkih agencija, salona vjenčanica, slastičara, privatnih iznajmljivača, fotografa i drugih poduzetnika koji sudjeluju u kreiranju usluga i proizvoda vezanih uz vjenčanje.

Cilj je, kako je u uvodu rekla predsjednica Komore Jasna Jaklin Majetić, u suradnji s TZIŽ-om, pozicionirati Istru kao destinaciju vjenčanja, što bi  dodatno promoviralo Poluotok te, na koncu, produljilo sezonu.

- Pokušavamo izraditi veliki objektivni registar svih onih koji pružaju usluge i kreiraju proizvode vezane uz vjenčanje, a osobito turističke agencije i smještajne kapacitete povezane.  Komora u suradnji s istarskim TZ-om te profesionalcima u turizmu želi ocijeniti kvalitetu i količinu svih usluga, proizvoda i ljudi koji sudjeluju u organizaciji vjenčanja, želimo znati o kolikom se potencijalu radi kako bismo kreirali poseban turistički proizvod, rekla je Jaklin Majetić te dodala da su stranci u turističkom smislu posebna prilika za Istru i njeni najbolji promotori.

Iako ne raspolaže konkretnom brojkom, veli da je broj sklopljenih brakova stranaca u Istri u porastu. No, postoje i administrativne prepreke, poput ishodovanja raznih dozvola, koje kompliciraju cijelu proceduru, a mogle bi se otkloniti i tu treba pomoć institucija. Jaklin Majetić navela je primjer javnih površina, poput onih uz spomenike kulture ili plaža, koje bi se mogle zakupiti za potreba vjenčanja uz naknadu koja bi bila jednaka onoj pri zakupu ugostiteljskih terasa. (M. VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ)

VIŠE PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU OD NEDJELJE


Podijeli: Facebook Twiter