Ovotjedno skraćenje radnog vremena poštanskog ureda u Vižinadi - prije je radio od 8 do 11, a sada samo do 10 sati - izazvalo je negodovanje žitelja.
- Hrvatska pošta nas je o toj promjeni prethodno trebala obavijestiti i pitati za mišljenje, jer se radi o javnoj instituciji, koja bi se tako trebala i ponašati. Sve mi miriše na to da se poštanski ured kani zatvoriti, ne mareći pritom za potrebe stanovnika, posebno onih starijih, a da ne govorimo o turistima kojima nastojimo pružiti što kvalitetniju uslugu, veli načelnik Marko Ferenac.
Kaže da su više puta pokušali kontaktirati Upravu HP-a, ali bezuspješno. Jedino što traže je da taj ured bude otvoren za građane minimalno tri sata i da pošta dolazi redovito.
- Hrvatskoj pošti ne naplaćujemo ni zakup poslovnog prostora jer joj, kao javnoj ustanovi, izlazimo u susret. Ako smo mi spremni žrtvovati dio naših prihoda, onda bi zbog općeg interesa i dobrobiti naših građana to mogli i oni, rekao je Ferenac.
No, Hrvatska pošta odluku o radnom vremenu donosi na temelju količine usluga koje korisnici obave u poštanskim uredima.
- Nažalost, poslovni podaci ukazuju na to da se već godinama kontinuirano bilježi pad broja korištenih usluga, a time i prihoda, što nam povećava financijske gubitke. Da bi korisnicima u Vižinadi pošta i dalje pružala svoje usluge, bilo je nužno prilagoditi radno vrijeme ne bismo li pokušali umanjiti gubitak. Građani imaju mogućnost poštanske usluge obaviti i na kućnom pragu, kod svog poštara. Iako je Hrvatska pošta državna tvrtka, financira se isključivo iz vlastitog poslovanja i svaka odluka mora biti tržišno utemeljena, piše Ured za korporativne komunikacije Hrvatske pošte.
Nadalje kažu da je cjelokupan postupak zatvaranja poštanskih ureda strogo propisan i kontrolira ga nadležna regulatorna agencija. Pri odabiru poštanskih ureda za racionalizaciju jedan od najvažnijih parametara jest i udaljenost sljedećeg geografski najbližeg ureda u kojem korisnici mogu obaviti sve usluge koje su mogli i ranije, objasnili su iz HP-a. (T. KOCIJANČIĆ)