Virtuozni Acoustic Project

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Ovogodišnji 6. festival barokne glazbe BaRoMus završen je izvrsnim koncertom zagrebackog ansambla Acoustic Project u Dvorani grofa Milewskog na rovinjskom otoku Sv. Katarina. Ansambl je izvodio klasican barok, ali i onaj s primjesama jazza i drugih glazbenih utjecaja.

Koncert je zapoceo uvertirom iz "Orkestralne suite br. 1 u C-duru" Johanna Sebastiana Bacha. Svoju sklonost južnoamerickoj skladbi i fuziji razlicitih stilova glazbenici su potom iskazali obradom arije iz suite "Bachianas Brasilieras" za obou i gudace brazilskog skladatelja Hectora Ville Lobosa.

Vrhunac klasicnog baroka bila je izvedba cak osam stavaka iz "Orkestralne suite br. 1 u h-molu", medu kojima su bili popularni "Bourée I", "Bourée II", "Polonaise", "Rondeau", "Sarabande" i "Badinerie".

Drugi dio koncerta, posvecen fuziji baroka i jazza, zapoceo je izvedbom dva stavka - "Baroque and blue" i "Fugace" iz "Suite za flautu i jazz trio" suvremenog francuskog kompozitora Claudea Bollinga. Potom su izvedeni stavci "Miladron", "Toccata", "Sarabande" i "Stretta Suite" za pet instrumenata našeg Miljenka Prohaske. U završnici izvedena je "Fuga y misterio" argentinskog glazbenog reformatora Astora Piazzole, koji je uspješno tango spajao s klasicnom glazbom i jazzom.

Virtuozni zagrebacki glazbenici su za svaku skladbu dobili zaslužen pljesak ispunjene dvorane. Za zahvalu su u punom sastavu izveli poznatu skladbu "Spain" suvremenog americkog skladatelja i pijanista Chicka Coreae.

Ansambl Acoustic Project je osnovao kontrabasist i skladatelj Dubravko Palinovic, zajedno s kolegama i prijateljima, vecinom clanovima Zagrebacke filharmonije. Na Sv. Katarini su uz njega nastupali Branko Mihanovic na oboi, Dani Bošnjak na flauti, violinisti Martina Sacer i Josip Novosel, Aleksandar Jakopanec na violi, Jasen Chelfi na violoncelu, Mario Copor na klaviru, Ivana Cvetkovski na harmonici i Stanislav Muškinja na udaraljkama.


Podijeli: Facebook Twiter