Viadukt, Krk i Strabag grade dionicu Šijana-Peličeti

Nove trake nastavit će se duž Šijanske šume
Nove trake nastavit će se duž Šijanske šume

Zajednica ponuditelja Viadukt, GP Krk i Strabag, najvjerojatniji je izvođač izgradnje četverotračne dionice Šijana - Peličeti. Viadukt i GP Krk gradili su novi kružni tok u Šijani i obalni kolektor duž rive i u Flaciusovoj ulici, a Strabag novu Osnovnu školu Veli Vrh. Ponuda navedene zajednice ocijenjena je, prema neslužbenim informacijama, najpovoljnijom na natječaju koji su raspisale Hrvatske ceste u drugoj fazi rekonstrukcije državne ceste D-66. No, službena potvrda ovakvih informacija trebala bi biti stići do kraja ovog tjedna.

Natječaj su Hrvatske ceste raspisale nakon što su kupile dva objekta na Šijanskoj cesti i tako riješili sve imovinsko-pravne odnose na toj dionici. Procijenjena vrijednost ovog projekta bila je 42 milijuna kuna, ali još službeno nije poznat iznos za koji će izvođači realizirati ovaj projekt.

Riječ je o gradnji četverotračne dionice te dva omanja kružna toka i jednog podvožnjaka (što je i poskupjelo cijenu projekta). Osim  građevinskog dijela, odnosno izvođenja građevinskih radova, izvođači će morati izgraditi temelje i površinski sloj autoceste i ceste te preslagati instalacije od novog rotora na ulazu u grad od Šijane do Stancije Peličeti. Gradit će se i oborinska odvodnja i fekalna kanalizacija, javna rasvjeta, zeleni pojas s hortikulturnim uređenjem s obje strane, izmještati vodovodna mreža, te HEP-ove i HT instalacije.

Radi se o dionici od 1.564 metra s četiri prometna traka (dva traka za svaki smjer vožnje) širine 2x2x3,25 metra, a širina razdjelnog pojasa iznosit će tri metra, s pješačkim stazama širine 1,60 metra te biciklističkim stazama iste širine. U sklopu projekta izvodit će se dva kružna toka radijusa 25 metara, s dvije vozne trake, dvotračnim privozima na koridoru D66 i jednotračnim privozima iz sporednih smjerova.

Prvi rotor bit će izgrađen na križanju s Ulicom Valica (križanje Mercator) gdje su predviđeni priključci u poslovnu zonu, karting centar (Green garden) i objekte Hrvatskih šuma. Drugi rotor predviđen je kod Peličeta, a njime bi se osigurao prilaz okolnim stambenim objektima. Osim rotora na ovoj će se lokaciji izgraditi i pješački pothodnik.

Rok izgradnje prve faze dionice Šijana - čvor Pula iznosi pet mjeseci, završetak prve faze bio bi u kolovozu ili rujnu. U prvoj fazi, odnosno do ljeta, prema riječima direktora Hrvatskih cesta Eda Kosa, graditi će se rotori pa bi zadiranje u postojeću dionicu Peličeti - Šijana bilo okončano do turističke sezone.

Tijekom ljeta gradile bi se nove dvije prometne trake, dok bi se promet odvijao postojećom cestom, a na jesen bi se, dakle nakon turističke sezone, rekonstruirala postojeća dionica, a promet odvijao novoizgrađenom dionicom. Do kraja godine, ukoliko se sve bude odvijalo prema zamišljenom planu, kompletna bi dionica bila četverotračna. (G. ROJNIĆ; snimio N. LAZAREVIĆ)

CIJELI TEKST PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.


Podijeli: Facebook Twiter