Od 1946. godine Vespa je prepoznatljiva po jedinstvenom stilu i tehnologiji. Generacijama mladih ispunjavala je želju za slobodom. Vespa njeguje tu priču već 66 godina uz stalnu evoluciju svog jedinstvenog koncepta funkcionalne forme.
Danas, nakon 17 milijuna proizvedenih Vespi koje su osvojile ulice diljem svijeta i postale svjetska legenda, Vespa je otkrila svoju budućnost: izravnim prizivanjem MP6 prototipa, prve Vespe od koje je u proljeće 1946. godine nastao najslavniji skuter na svijetu, dizajnerski centar iz Pontedere predstavio je novu Vespu 946 što spaja povijest, tradiciju i inovaciju.
Vizualno se osjetno razlikuje od svih dosadašnjih Vespa modela te sažima sve najbolje odlike Vespi koje su joj prethodile tijekom nekoliko desetljeća. Dimenzije tijela i međuosovinski razmak pružaju joj stabilnost dok je uske linije, mala težina i kut upravljača čine izuzetno voznom i agilnom.
Kvaliteta izrade i pažljivo odabrani materijali čine je posebnom, a strast uložena u izradu dovela ju je do statusa pravog remek djela industrijskog dizajna. Aluminijski elementi, LED svjetla, digitalna instrumentna ploča, nosač atraktivnog sjedala, detalji su koji se savršeno uklapaju u privlačnu estetiku.
Sjedalo s aluminijskom podlogom predstavlja izvanredan dizajnerski pothvat koji elegantno cjelokupni dizajn Vespe 946 stavlja u svrhu funkcionalnosti. Pričvršćeno je na nosač od lijevanog aluminija i presvučeno vrhunskim vodootpornim materijalom.
Srce Vespe 946 čini izuzetno moderan pogonski agregat koji ukazuje na smjernice razvoja pogonskih agregata u budućnosti, a karakteriziraju ga smanjena potrošnja goriva i dramatično smanjena razina emisija štetnih plinova i buke.
Jednocilindrični, četverotaktni, zrakom hlađeni pogonski agregat od 125 cm³ s 3 ventila i elektronskim ubrizgavanjem predstavlja vrhunsku tehnologiju Piaggio Grupe. U potrazi za najboljim omjerom performansi i potrošnje goriva razvod s tri ventila najučinkovitiji je jer omogućava bolji usis smjese i povećava efikasnost pogonskog agregata u usporedbi s pogonskim agregatima s 2 ventila.
Vespa 946 125 3V donosi bolje performanse u usporedbi s pogonskim agregatima prethodne generacije. Maksimalna snaga povećana je za 7,1%, a maksimalni okretni moment za 10,3%. Unatoč značajno boljim performansama postignuti su odlični rezultati po pitanju potrošnje goriva.
Pri brzini od 50 km/h potrošnja goriva iznosi 1,8l/100 km (30% manje od pogonskog agregata prethodne generacije). Uz to, servisni intervali postavljeni su na 10.000 km što znači da novi 3V pogonski agregat donosi niže troškove održavanja.
Zasad još nije objavljena cijena, no očekuje se da će za nju valjati izdvojiti preko 35 tisuća kuna.