"Već smo danima blokirani, treba mi po ure da izađem iz Verude kako bi išao na posao. Pa zar nisu mogli to asfaltiranje odraditi preko vikenda", samo su neke od riječi čitatelja s Verude koji su nam se obratili kako bi ukazali na tešku prometnu situaciju u ovom kvartu gdje se već desetak dana izvodi zamjena asfaltnog sloja na toj prometnoj poveznici.
Radovi su započeli sredinom svibnja u gornjem dijelu Arsenalske ulice (bulevara) te se potom preselili na S krivinu. Odrađeni su, sukladno najavama, proteklog tjedna, no, već tada je bilo jasno da izazivaju velike poteškoće u prometovanju prema Verudi.
Kako se sada zamjena asfaltnog sloja preselila na Tomasinijevu ulicu jasno je da je to izazvalo još veće poteškoće, a zatvaranje dijela Ulice Pino Budicin koja sječe raskrižje, samo je pogoršalo situaciju jer se vozila usmjeruju na prašnjavi Trg Kralja Tomislava, ili, pak, s druge strane u Zoranićevu ulicu koju Grad godinama ignorira i ne rješava prometni problem u njoj.
Bez obzira što su radovi najavljeni, i izvode se u najavljenom roku, a mora se priznati da su djelatnici Cesta radili i tijekom vikenda, ovakvo planiranje zamjene asfaltnog sloja uistinu nije primjereno jer sanirale su se i druge prometnice po gradu, ali kvartovi nisu višednevno bili blokirani. I upravo to, uz poduže čekanje da se na semaforu upali zeleno svjetlo kako bi naizmjenično prošli razrovanom cestom, najviše smeta Verudeže.
Iz Grada odgovaraju da je zatvaranje cijelih ulica za promet uvijek prihvatljivije rješenje, no, u ovom slučaju procijenjeno je da je bolja varijanta zatvaranje i sanacija jedne po jedne prometne trake uz mogućnost naizmjeničnog prometovanja u dijelovima gdje je to moguće, a naročito obzirom na potrebe prometovanja javnog gradskog prijevoza kako bi se čim manje remetila veza između Verude i centra grada.
Kako radovi obuhvaćaju osim zamjene habajućeg asfaltnog sloja i sanaciju dijela bitumeniziranog nosivog sloja, izvođenje radova zahtijevalo je duži rok, te najavljuju završetak radova na asfaltiranju do kraja današnjeg dana, nakon čega slijedi obnova horizontalne prometne signalizacije. (G. ROJNIĆ)
CIJELI TEKST PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.