Valbandonska obitelj iz Ulice Kuntrada ostala je prije više od mjesec dana bez telefonske linije. Pocetkom kolovoza došlo je do kvara nakon udara groma i dosad linija nije profunkcionirala.
Kako kaže citateljica koja se obratila našoj redakciji, prijavila je kvar T-Comovoj službi za korisnike dan poslije, 6. kolovoza, no do jucer im telefonska linija nije proradila.
"Od tada sam zvala T-Com barem dvadesetak puta, u službi za korisnike rekli su mi samo da ce poslati požurnicu i da je otklanjanje kvara u tijeku", kaže naša citateljica.
Znak života tijekom ovih mjesec dana telefon je dao samo prije dva tjedna kad im je petnaest minuta prije ponoci stigao poziv s nepoznatog broja mobitela. Gospodin s druge strane linije rekao im je da je dobio poziv s njihovog broja nakon cega su ustanovili da su privremeno bili prikljuceni na neki drugi fiksni broj, no i to je kratko trajalo.
No, nakon 24 sata linija je opet vracena u prvobitno stanje i otad ne radi. Slicne probleme, kaže ona, ima i nekoliko stanovnika obližnje Ulice Pineta. Racun za kolovoz još nisu dobili, no boji se da ce telefonsku pretplatu ipak morati platiti.
Odgovor smo potražili u T-Comovoj službi za korisnike gdje su nam rekli da je kvar zaista prijavljen 6. kolovoza. "Ova ce smetnja biti zatvorena i ponovno ce se prijaviti taj kvar jer ce se tako brže riješiti", neodredeno su nam odgovorili. Naime, telefonska linija još nije osposobljena zbog "komplikacija u proceduri", a djelatnici ce izaci na teren i bit ce popravljena u najkracem mogucem roku, kažu u T-Comu.
Podsjetimo, o slicnom smo problemu stanovnika ovog dijela Valbandona pisali i u sijecnju, kad im takoder nakon grmljavine nije radio telefon i internet, a pristup telekomunikacijskom stupu bio je otežan zbog vode koja je ispunila valu, što je usporilo sanaciju štete.
Taj je kvar bio popravljen tek u ožujku, no sad nema jezera u Valbandonu, kaže naša citateljica, a telefonske linije opet ne rade.