VW Golf najsigurniji auto u 2009. godini

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

EuroNCAP institut u Bruxellesu po prvi put je napravio popis svih crash-testova iz 2009. godine i obznanio najsigurniji automobil godine. Pobjednikom je proglašen Golf te se s ukupno 103 boda uspio probiti ispred ostalih konkurenata.

Golf je vec u godini 2008. osvojio pet zvjezdica na EuroNCAP testiranju. U postupku, koji je na snazi od 1997., u pocetku je vrednovan samo frontalni sudar, bocni sudar i zaštita pješaka.

Nakon pooštrenih kriterija pocetkom 2009. Golf je iznova testiran te je ostvario uvjerljive rezultate u sve cetiri kategorije (zaštita odraslih putnika, zaštita djece, zaštita pješaka, sustavi sigurnosti i sustavi potpore vozaca).

Najprodavanije vozilo iz Wolfsburga ponovno je osvojilo prestižno odlikovanje pet zvjezdica s najboljim rezultatom od 103 boda, što mu je priskrbilo titulu "Najsigurniji automobil 2009."

Prošle su godine ukupno 33 automobila podvrgnuta novom, strožem i opsežnijem EuroNCAP postupku testiranja u kojem se uzimaju u obzir sigurnosni sustavi i sustavi potpore vozaca koji pomažu u sprjecavanju sudara ili izbjegavanju teških ozljeda.

Golf pruža najvecu mjeru sigurnosti i serijski raspolaže izmedu ostalog ABS-om s potporom pri kocenju, regulacijom pogonskog proklizavanja (ASR), elektronickom blokadom diferencijala (EDS), regulacijom momenta inercije motora (MSR), Isofix pricvrsnim ušicama za dvije djecje sjedalice na stražnjoj klupi te zracnim jastukom za vozaca i suvozaca s mogucnošcu deaktiviranja na suvozacevoj strani ukljucujuci zracni jastuk za koljena na vozacevoj strani i sustav zracnih jastuka za glavu za prednje i stražnje putnike te bocne zracne jastuke sprijeda.

Golf ne samo da ispunjava europske sigurnosne standarde - 2008. godine ovo kompaktno vozilo osvojilo je renomirano odlikovanje "Top Safety Pick" koje dodjeljuje americki nezavisni institut za sigurnost u prometu Insurance Institute for Highway Safety (IIHS).

Pritom se vozila podvrgavaju frontalnom sudaru pri brzini od 40 mph (64 km/h) i bocnom sudaru pri 31 mph (50 km/h) o pokretnu barijeru ciji prednji dio odgovara prednjem dijelu nekog SUV vozila. Osim toga ispituje se ponašanje sjedala prilikom stražnjeg sudara.


Podijeli: Facebook Twiter