Višak materijala u izgradnji sustava odvodnje gornjeg dijela Šijanskog sliva na velikom kružnom toku u Šijani na ulazu u grad, koji je sve više okružen brdašcima zemlje, deponira se na lokaciji vidljivoj s obilaznice u dijelu prije Busolera, odnosno prema Boškarici. A s obilaznice je već vidljivo da je deponiranog materijala sve više i da se polako, ali sigurno, stvara nasip zemlje. Što će na kraju radova biti s novim nasipom, hoće li se područje vratiti u prvobitno stanje ili će materijal poslužiti nekoj drugoj svrsi, probali smo saznati u Gradu Puli.
Deponiranje na površinu Hrvatskih voda
"Izgradnja sustava odvodnje gornjeg dijela Šijanskog sliva na kružnom toku u Šijani investicija je Hrvatskih voda i jedan od je najvažnijih projekata koji se trenutno odvija u Puli. Za vrijeme izvođenja radova, na terenu je formirano gradilište s više zona koje čine obuhvat izgradnje. Osim samog kružnog toka u Šijani, obuhvat izgradnje čine i obližnje zelene površine (prema Bauhausu, Plodinama i Ulici 43. Istarske divizije) i iste su u funkciji gradilištu. Višak materijala s gradilišta ne deponira se na površine u vlasništvu Grada Pule stoga Grad nema nadležnost izdati odobrenje za njegovo deponiranje. Postupanje s viškom materijala u toku građenja propisano je važećom zakonskom regulativom, a u skladu s kojom Hrvatske vode postupaju, kako na drugim, tako i na ovom gradilištu.", odgovorili su iz gradske uprave, koji na kraju zaključuju da i u izgradnji trgovačkog centra uz obilaznicu podno Kaštanjera lokacija na koju se materijal deponira također nije u vlasništvu Grada Pule.
Inače, sami radovi na kružnom toku na ulazu u grad intenzivirani su i izvode se onako kako su građani priželjkivali od prvog dana kada taj intenzitet nije bio zadovoljavajući. Rezultat je to nedavnog zagrebačkog sastanka gradonačelnika Borisa Miletića i generalnog direktora Hrvatskih voda Ivice Plišića na kojem je dogovoreno da se radovi intenziviraju do početka turističke sezone kako bi se tijekom ljetnih mjeseci promet na kružnom toku odvijao u punom profilu prometnice.
Pojačan intenzitet radova na rotoru
Dosadašnja, za Puljane nedovoljna, dinamika radova bila je, doduše, u skladu s privremenim planom upravljanja, odnosno planom upravljanja za prvo tromjesečje 2016. godine (prema odluci hrvatske Vlade o privremenom financiranju), a u narednom će se razdoblju izvođači držati dinamičkog plana te u jeku sezone osigurati nesmetan kružnim tokom u Šijani. Radovi, koji su počeli u prosincu, trebali su trajati 18 mjeseci, do kada je, prema prvobitnim informacijama, trebala biti zatvorena i unutrašnja vozna traka velikog rotora na ulazu u grad. No, sada bi situacija na ulazu u grad ipak trebala biti bolja u turističkoj sezoni kada se očekuje novi veliki priliv gostiju u najveći istarski grad. (Goran ROJNIĆ)