Uskoro proglašenje najljepšeg pulskog izloga

Suvernirnica u Ulici Sergijevaca
Suvernirnica u Ulici Sergijevaca

U petak bi se trebali proglasiti najljepše uređeni izlozi u centru Pule u ovom blagdanskom periodu. Ove će godine žiri očito imati nikada teži ili, bolje rečeno, nikada lakši posao jer lijepo uređeni izlozi mogu se doista pobrojati na prste ruke - jedne ili u najboljem slučaju dvije. Koliko su se trgovci potrudili oko božićno-novogodišnjeg uređenja pokušali smo doznati u šetnji gradom.

Krenuvši Kandlerovom odmah je jasno kako centar grada izgleda zimi - više je trgovina zatvoreno nego otvoreno, neke su se sezonske suvenirnice zatvorile, druge su i dalje u "ljetnom ruhu", mnogi su izlozi poslovnih prostora tek prelijepljeni papirima - čekaju da izađu iz zimskog sna. Mali, ali slatki su tek izlozi knjižare Petit te atelijera Legović, koji svake godine iznova iznenadi ukusnim i elegantnim ruhom.

Ulica Sergijevaca tek je nešto življa, no izloga koji prizivaju blagdansku atmosferu doista je malo. Ističe se tek suvenirnica na uglu uspona prema Svetim Srcima te butik Vesna stil, jedan od rijetkih prigodno ukrašenih baš svake godine. Ovoga su se puta njegovi vlasnici odlučili za mnoštvo lepršavih crvenih i bijelih pahuljica.

Borić ukrašen malim šarenim majicama, doduše već viđen, u izlog je iznio i dječji Benetton, dok su se ostali zadovoljili pokojom polijepljenom pahuljicom u izlogu. Nažalost. Jer, koliko god da je novca manje, ukusno uređen izlog ipak je svojevrsni mamac za kupce.

Slična je situacija i u ostatku centra Pule. Iz monotonije iskaču uvijek isti pa tako i ove godine primjerice decentno uređen izlog Coin Case te izlog butika Le Mode, koji je uvijek inovativno i maštovito ukrašen. Kako smo doznali od prodavačice, izlog je ukrasila njezina kolegica Ingrid, koja se svake godine potrudi složiti najmaštovitiji bor u Puli. Lani je (ako nas sjećanje dobro služi) bio sastavljen od vješalica, a ove su godine čak dva - jedan napravljen od kutija za cipele, a drugi... ma, pogledajte fotografiju.

Dodajmo da je izbor za najljepši izlog grada Pule prije nekoliko godina pokrenula pulska Turistička zajednica, upravo ne bi li potaknula trgovce da uređenjem izloga doprinesu cjelokupnom izgledu grada. Akcija se provodi pet puta godišnje - za Valentinovo, Uskrs, tijekom ljeta, jeseni i za Božić. Za svako od tih razdoblja proglašava se pobjednik, koji dobiva tisuću kuna i naljepnicu "Pula+ najljepši izlog". Na kraju godine proglašava se ukupni pobjednik, koji dobiva pet tisuća kuna i naljepnicu "Pula+ najljepši izlog 2012." (piše B. PETROVIĆ; snimio A. KANCELAR)


Podijeli: Facebook Twiter