Uskoro objava prvih hrvatskih Mamforce kompanija

Dijana Kobas Dešković
Dijana Kobas Dešković

Dijana Kobas Dešković diplomirala je psihologiju, a na prestižnom Instituto de Empresa u Madridu magistrirala poslovno upravljanje. Karijeru je razvijala u marketinškim i agencijama za istraživanje tržišta te u Plivi radeći u marketingu, a zatim i u odnosima s javnošću koje uspješno reorganizira u Korporativne komunikacije. Time je postala prva direktorica Korporativnih komunikacija Plive, koje su ujedno i prva služba korporativnih komunikacija u Hrvatskoj. Nakon prelaska u privatne vode, kao direktorica komunikacijske agencija Spona lani je osmislila i pokrenula savjetodavni psihološki portal InsideOut koji bi građanima izravno trebao pomoći u rješavanju izazova i problema u radnoj i životnoj svakodnevici.

Ove je godine u Hrvatsku počela uvoditi još jednu inovaciju na tržištu rada, a o njenom projektu, socijalnim inovacijama i društveno odgovornom radu razgovarali za njenog gostovanja na Danima inovativnosti i kreativnosti u Puli.

- Možete li nam definirati što je to točno društveno odgovorno poslovanje?

- Društveno odgovorno poslovanje je odgovornost u punom smislu prema nekoliko ciljnih skupina. Prvenstveno prema vlastitim zaposlenicima, zatim prema okolini i zajednici. Odgovornost prema zaposlenicima podrazumijeva niz praksi koje su same po sebi razumljive jer su i zakonski regulirane - pravo na odmor ili stručno obrazovanje. Odnosi se i na transparentno zapošljavanje prema sposobnostima, bez ikakvih diskriminacija, transparentan sustav nagrađivanja dobrog rada, mogućnost napredovanja i slično.

- Kako je nastala ideja Mamforce i što je njezin cilj?

- Mamforce ideja je nastala prvenstveno iz moje potrebe da se bavim nečim čemu mogu doprinijeti svojim znanjem i iskustvom koje sam dosad stekla, a da se istodobno osjećam dobro u vezi s onim što radim. Iako sam po struci psihologinja, nikad se nisam striktno time bavila, već sam radila u biznisu. U Plivi sam osam godina radila u marketingu i komunikacijama, pa sam otišla u privatne vode, otvorila agenciju za odnose s javnošću i djelomično marketing. Kroz posao u komunikacijama sam se susrela s društveno odgovornim poslovanjem, pogotovo tijekom rada s UNDP-em, s kojim sam radila na uvođenju koncepta društveno odgovornog poslovanja u Hrvatsku.

Osmislila sam sasvim jedinstven model koji s jedne strane nudi kompanijama metodologiju kako implementirati procese koji omogućavaju fleksibilno zapošljavanje, a s druge strane omogućuje zapošljavanje žena majki u kompanijama koje nude fleksibilne uvjete zapošljavanja. Takve kompanije dobivaju društveno odgovorni status kao Mamforce kompanije. Već u svibnju ćemo objaviti prve hrvatske Mamforce kompanije. (P. SOFTIĆ, snimio M. ANGELINI)

CIJELI RAZGOVOR PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter