Uređuju se plaže, parkovi i ceste, a od jeseni adaptacija hotela Sipar

Umag je lani bilježio porast turističkog prometa od devet posto (Milivoj MIJOŠEK)
Umag je lani bilježio porast turističkog prometa od devet posto (Milivoj MIJOŠEK)

Nakon više nego uspješne 2015. turističke godine kada je ostvario čak devet posto više noćenja i našao se među top pet hrvatskih destinacija, Umag se aktivno priprema za novu sezonu. I to brojnim investicijama - što u turističku infrastrukturu, što u smještaj. Tako će Grad za novu sezonu urediti park od parkirališta Nova obala do parkirališta kod INA-e u što će utrošiti čak 1,2 milijuna kuna. Također, uređuju se Danteova i Kolodvorska ulica, a pažnja će se posvetiti i dvjema plažama - Villi Riti i Moeli.

Villa Riti i Moeli

- Izrađuje se projektna dokumentacija za plažu Villa Rita te se ide u kompletno preuređenje tog prostora. Uredit će se prostori za ugostiteljske usluge, rekonstruira se plaža, dodaju se novi sadržaji za djecu, a sve u skladu sa županijskom strategijom. Za dokumentaciju se predviđa utrošiti 400.000 kuna. U toku godine počet će se projektirati plaža i obalni pojas u naselju Moela za što je predviđeno 100.000 kuna, kaže direktorica Turističke zajednice Umaga Sanda Bravar.

Najveći umaški hotelijer Istraturist najavio je pak za ovu godinu ulaganja u visini od 98 milijuna kuna. Najznačajniji projekt je rekonstrukcija hotela Sipar, a radovi će početi u listopadu. Cilj je da se kategorija hotela podigne na četiri zvjezdice. Osim što će se urediti postojeće sobe, hotel će dobiti i 70-ak novih smještajnih jedinica. Također, uložit će se u energetsku učinkovitost hotela, a uredit će se i okoliš te obližnja plaža.

- Osim u hotel Sipar, Istraturist će u 2016. godini uložiti 10 milijuna kuna u svoje kampove. Ulaganja će se uglavnom usmjeriti u najveći kamp CampingIN Park Umag kako bi se povećao njegov kapacitet te kvaliteta smještaja. Pažnja će se posvetiti i samoj uređenosti kampa pa će se ulagati u infrastrukturu, hortikulturu, plaže te u rekonstrukciju sanitarnog čvora. Dio ulaganja Istraturista usmjerit će se i u unaprjeđenje smještaja personala, ističe Bravar.

Inače, TZ Umaga za ovu godinu predviđa u svom programu povećanje broja noćenja samo za jedan posto. Oprezna je to prognoza s obzirom na povećanja koja su imali u 2015.

- U 2015. godini na području TZ Umaga ostvareno je 2.218.786 noćenja, što je devet posto više noćenja od ostvarenih u 2014. godini, dok je istovremeno zabilježen rast u broju realiziranih dolazaka od 12 posto. Ovaj je rast u noćenjima prvenstveno posljedica plusa u srpnju kada smo bilježili rast od čak 15 posto noćenja. Razlozi ovom značajnom rastu leže u činjenici izuzetno povoljnih vremenskih prilika u srpnju, političkim (ne)prilikama na našim glavnim konkurentnim tržištima, ali i velikom rastu dolazaka s talijanskog tržišta od čak 16 posto. Ti se gosti ponovo vraćaju nakon dugog niza kriznih godina i smanjenih dolazaka u našu destinaciju, veli Bravar.

Programi izvan sezone

Iznimno je zadovoljna i rezultatima pred i posezone, tim više što na povećanju volumena prometa u tim mjesecima već sustavno rade već niz godina  kroz posebne proizvode - nogomet, tenis, wellnes, biciklizam i gastronomija.

- Lani smo zabilježili porast broja noćenja od četiri posto u predsezoni, odnosno od čak 18 posto u posezoni. Upravo stoga i ove ćemo se godine značajnije s tim proizvodima promovirati na tržištu posebnih interesa svakog pojedinog proizvoda. U prvom redu se to odnosi na slovensko tržište (Celje, Maribor, Ljubljana), talijansko (Milano, Venezia), austrijsko (Graz, Beč) tržište vezano uz promociju sporta, odnosno slovensko (Ljubljana), hrvatsko (Zagreb, Rijeka) i talijansko (Trst, Venezia,) tržište vezano uz promociju wellnessa i gourmeta, veli Bravar.

U Klasteru s Novigradom, Bujama i Brtoniglom

Što se tiče suradnje s drugim TZ-ima u klasteru, odnosno Novigradom, Bujama i Brtoniglom, Bravar veli da će i dalje razvijati svoj centrali portal te da će kroz specifične proizvode i manifestacije pokušati produžiti sezonu na ostale mjesece u godini. Također, želja im je čim više zadržati goste u destinaciji kroz razne programe, ali i povećati njihovu potrošnju. (Barbara BAN)


Podijeli: Facebook Twiter