Uniline ulaže 12 milijuna kuna u novi prostor od tri tisuće kvadrata

Boris Žgomba (N. LAZAREVIĆ)
Boris Žgomba (N. LAZAREVIĆ)

Najveća istarska i hrvatska turistička agencije, pulski Uniline, za mjesec ili dva dana počinje graditi novu upravnu zgradu u Puli. Riječ je o zgradi s prizemljem i još tri etaže od 3.000 kvadrata bruto površine, te velikim parkiralištem na Kaštanjeru, preko puta zgrade gdje se smjestio bistro Sydney na pulskoj obilaznici. Kako saznajemo od predsjednika Uprave agencije Borisa Žgombe, trenutno su u fazi prikupljanja svih potrebnih dozvola nakon čega počinje gradnja.

- U razgovorima smo s izvođačima radova, a rok za useljenje je krajem godine. Procjenjujemo da će nas ova investicija u uredske prostore koštati između 10 i 12 milijuna kuna, a za nju smo se odlučili jer nam trenutni prostori nisu dovoljni. Ujedno, želimo objediniti sve zaposlenike i operacije u Puli na jednom mjestu. Naime, sada radimo na tri različite lokacije. Također, širimo poslove i djelatnosti, pa imamo konstantnu potrebu za novim prostorima i kadrovima, veli Žgomba.

Hostel ili apartmani u centru grada

Planove već imaju i oko aktualne zgrade u centru grada gdje se trenutno nalazi uprava agencije te većina zaposlenika.

- Razrađujemo nekoliko planova oko preuređenja te zgrade koja bi imala komercijalnu svrhu. Razmatramo mogućnosti uređenja hostela ili apartmana, dakle smještajne kapacitete. U hotel ne bismo investirali jer iziskuje velika sredstva, ali odluku još nismo donijeli, napominje Žgomba, koji kaže da planova oko drugih nekretnina koje trenutno koriste nemaju.

Osim što će se širiti kadrovski, plan im je proširiti i poslovanje. To su najavili još 2016. godine, a ove godine startaju s novom djelatnošću - upravljanjem smještajnim jedinicama - što u svom vlasništvu, što u najmu. Počinju na domaćem terenu, a kasnije bi se širili i na Sloveniju.

- Trenutno smo u završnim razgovorima za sedam nekretnina, i to u Istri, Dalmaciji te Zagrebu. Zasad ne bih govorio o kojim je konkretno nekretninama riječ, ali radi se o manjim hotelima do stotinjak soba te apartmanima. U nekima ćemo biti vlasnici gdje ćemo pod svojom kampom imati sve - praktički od žlice do menadžmenta - a negdje ćemo samo upravljati objektima. S prvim objektima počinjemo već ove sezone.

Također, u dva smo slučaja u dogovoru s investitorima od samog početka projekta. Tu će naša tvrtka upravljati nekretninama koje se trenutno grade. U svakom slučaju, cilj nam je upravljati nizom manjih objekata koje ćemo povezati kroz sustav prodaje i marketinga, što mi kao kompanija imamo, tvrdi Žgomba.

Dodaje da trenutno razmatraju15 do 20 projekata koje bi uključili u svoje poslovanje. Svi će imati tri ili četiri zvjezdice, a vizija je stvoriti poseban brend pod kojim će poslovati i koji će biti prepoznatljiv. 

Novo predstavništvo u Koreji

Zbog širenja djelatnosti, Žgomba kaže da je osnovana tvrtka-kćer, čiji je vlasnik Uniline, koja će samostalno poslovati na tržištu.

- Akvizicijom određenih kadrova stvorili smo uvjete za stvaranjem cjelokupnog menadžmenta koji će upravljati tim objektima. Nova tvrtka bit će zasebna cjelina i Uniline će joj biti samo partner, kaže Žgomba.

Inače, Uniline je lani po prihodima postao najveća turistička agencija u Hrvatskoj koja je premašila prihode dubrovačkog Atlasa te opatijske Katarina Line. Samo u Hrvatskoj zapošljavaju oko 200 djelatnika, s time da van Pule imaju predstavništva po cijeloj državi, te u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Sloveniji, Kini te Tajlandu. Ove godine povrh toga otvaraju predstavništvo u Južnoj Koreji.

- Daleka tržišta u ovom trenutku idu jako dobro i najbrže rastu na svijetu. Klasična tržišta ne mogu ostvariti takav rast, zaključuje Žgomba.

Lani je Uniline je imao 350 tisuća putnika, a ove godine predviđaju rast u apsolutnim financijskim pokazateljima od 14 posto. (Barbara BAN)


Podijeli: Facebook Twiter