Uniline prodao 27 posto više aranžmana

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Agencija Uniline za uskrsne blagdane prodala je cak 27 posto više aranžmana za boravak u Hrvatskoj nego lani. Najveci je interes za Istru i to za hotele, gdje se bilježi otprilike jednak postotak rasta. No, konacni rezultat mogao bi neznatno pasti jer ove godine Uskrs pada ranije nego lani, najavljuje voditelj korporativnih komunikacija Unilinea Kristijan Gržetic.

Na pitanje koliko se nocenja odnosno turista ocekuje u Istri putem ove agencije Gržetic nije odgovorio jer je to, kako kaže, poslovna tajna. No, rekao je da se gotovo 60 posto prodanih aranžmana odnosi na Istru te da se najviše nocenja ocekuje u standardnim odredištima: Porecu, Rovinju, Umagu i drugim destinacijama.

Zanimljivim smatra da je ove godine u top-destinacije na Jadranu, uz standardne lokacije u Istri, prvi put ušao Primošten, a znacajno je porasla i prodaja za boravak na Malom Lošinju. Opatija i dalje nosi primat najtraženije i najprodavanije destinacije na Jadranu.

Najveci broj upita i rezervacija dolazi iz Madarske, Austrije, Italije i Njemacke, ali i s domaceg tržišta. Gržetic istice da ce u Istri pretežno boraviti gosti iz Njemacke, Austrije i Italije.

Najtraženiji su trodnevni aranžmani u razdoblju od 6. do 9. travnja. Prosjecna cijena u tom periodu varira u rasponu od 1.050 kuna naviše za smještaj u hotelima s tri zvjezdice, odnosno 1.700 kuna na više za hotele s pet zvjezdica. Medu dodatnim sadržajima najtraženiji su wellness centri te animacija za djecu uz bojanje pisanica i ostale sadržaje.

Uniline je 2011. godine ostvario rast prihoda od 25 posto u odnosu na prethodnu godinu i to zahvaljujuci ostvarenom ukupnom prometu od 236 milijuna kuna. Tvrtka trenutno zapošljava gotovo 200 radnika, 30 posto više nego lani. Poslovanje se bazira na deset poslovnica u Hrvatskoj i na online prodaji. Uniline je od lani nositelj franšize Europcara, vodece rent-a-car kompanije u Europi. (M. V. I.)


Podijeli: Facebook Twiter