Umjesto u Amsterdam otišli - na policiju

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Trebalo je to biti putovanje iz snova, oproštaj u velikom stilu nakon cetiri godine druženja za 11 polaznika radionice scenskog pokreta Dramskog studija Istarskog narodnog kazališta, koji su dobili poziv da cetiri dana budu gosti i besplatno pohadaju seminare na prestižnoj akademiji Amsterdamse Hoogeschool Voor De Kunst, zahvaljujuci njihovoj voditeljici Andrei Gotovina, nekadašnjoj polaznici ove amsterdamske plesne škole.

No, umjesto da u srijedu u 5.50 sati polete avionom iz pulske zracne luke prema željenoj destinaciji, na check-inu docekao ih je pravi šok. Nisu se mogli ukrcati jer njihovih imena uopce nije bilo u sustavu, a elektronski ispis karata proglašen je nevažecim jer let, prema podacima djelatnika Croatia Airlinesa, nije nikada uplacen.

Vežite se - ostajemo!

Polaznici INK-a, voditeljica i nekoliko pratitelja ostali su neugodno iznenadeni buduci da su još u lipnju uredno platili oko 45.000 kuna pulskoj turistickoj agenciji Planet travel, koja im je trebala organizirati put i smještaj.

Da stvar bude gora, suvlasnica ove agencije Vanja Berc, kojoj su povjerili svoj novac, nije se javljala na pozive i tada su odlucili da s aerodroma direktno otidu na policiju, gdje su prijavili citav slucaj. Na policiji su u cetvrtak potvrdili da je podignuta kaznena prijava protiv odgovorne osobe iz turisticke agencije te da su u tijeku izvidi.

- Osjecamo se razocarano i prevareno, izjavili su mladi INK-ovci, mahom srednjoškolci i studenti, koji su u pratnji svojih roditelja, voditeljice Gotovina i ravnateljice INK-a Gordane Jeromela-Kaic odlucili o svemu obavijestiti javnost.

Okupljeni su istaknuli da su po osobi Planet travelu uplatili oko 3.000 kuna, za što su dobili uplatnice. Pokazali su potvrdu o aviokartama koja im je dostavljena putem e-maila, potvrdu bukinga za hostele, police osiguranja... Prvo je organiziran put avionom iz Venecije, da bi im naknadno iz agencije javili da je let otkazan te da ce na put Croatia Airlinesom iz Pule preko Zagreba do Amsterdama.

- Dan prije puta Berc me nazvala i kazala da postoji problem oko uplate Croatiji te da možda novac nije sjeo na vrijeme. Medutim, mi smo joj novac dali mnogo ranije, a ako je vec postojao problem, na agenciji je da ga riješi, a nitko nije ni došao na aerodrom. Mi smo stigli u 5 sati, i tu smo ostali, avion je otišao bez nas. Kad sam im pokazala potvrdu o uplati Planet travela, kazali su da ne vrijedi. Zvali smo Berc na sve moguce brojeve, ali se javila tek kasnije i pravdala da je bila nedostupna zbog zdravstvenog problema, kazala je Gotovina.

- Svi smo radili preko ljeta da uštedimo novac za ovo putovanje. Ovo je trebala biti naša oproštaljka, kazala je jedna od polaznica Dramskog studija, brucošica Danijela Jaklin. Prisutni su dodali da razmišljaju i o tužbama protiv suvlasnice agencije.

Berc: Uplata nije sjela

Nakon poziva novinara da da izjavu Berc je odlucila doci u kazalište te je pred svima izjavila da njena namjera nije bila nikoga prevariti. Prema njenim rijecima, ona je sav iznos za aviokarte uplatila dan prije puta do podne, ali je problem, veli, nastao u sporoj transakciji novca iz Zagrebacke banke, koju koristi njena agencija, u Privrednu banku Croatia Airlinesa.



- Zvali su me iz Croatije oko 16 sati da uplata nije sjela i da ce let biti otkazan ukoliko ne uplatim direktno na aerodrom, ali ja nisam imala toliko gotovine. Odmah sam o svemu obavijestila Gotovinu... Spremna sam kompletan iznos vratiti, kazala je Berc, koja tvrdi da je njena agencija ozbiljna tvrtka.

Na upit zašto je cekala predzadnji dan za uplatu Croatia Airlinesu, odgovorila je da je let iz Venecije otkazan svega tjedan dana ranije, a refundaciju je od nizozemske zrakoplovne kompanije cekala pet dana. No, ono što je zbunilo sve prisutne je njena izjava da je potvrdu o aviokartama dobila pola sata nakon uplate, ali ju je povukla kad je saznala da se putnici nisu uspjeli ukrcati.

Iz Croatia Airlinesa saznajemo da nikakav novac nije nikada uplacen. - Agencija je bila obvezna uplatiti novcana sredstva na žiro-racun Croatia Airlinesa u poslovnoj banci najkasnije do 13. rujna u 16 sati... Višestrukim provjerama s bankom utvrdeno je da agencija to nije ucinila, odgovorili su iz Ureda za odnose s javnošcu Croatia Airlinesa.

Ova je zrakoplovna kompanija cak i produljila rok placanja do 19 sati istoga dana, ali Planet travel ni u tom razdoblju nije uplatio nikakva novcana sredstva. Zbog toga su, vele, bili prisiljeni otkazati rezervacije i karte za putnike, o cemu su odmah pismeno i usmeno izvijestili agenciju, koja je, kao organizator putovanja, bila obvezna obavijestiti svoju grupu putnika.

- Bilo nam je žao tih mladih koji su došli na aerodrom, a mi im nismo mogli pomoci, komentirali su djelatnici u pulskoj zracnoj luci. (napisala Maša JERIN, snimio Neven LAZAREVIC)

 


Podijeli: Facebook Twiter