Umaški iznajmljivači žele se udružiti u difuzni hotel

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Institucionalizacija obiteljskog smještaja prvi je korak kojemu bi vlasti morale pristupiti da bi se razdrobljeno tržište privatnog smještaja ujedinilo i počelo funkcionirati kao cjelina.

Tada će i marketing tog sektora imati efekt koji ostvaruju ostali veliki turistički subjekti, kaže v. d. predsjednika Hrvatske zajednice udruga obiteljskog smještaja i tajnik umaške udruge Boris Brajković.

Takav pristup, kazao je, otvorit će vrata njihovu udruživanju u tzv. difuzne hotele, sustav koji se na Zapadu pokazao uspješnim i racionalnim. To podrazumijeva udruživanje vlasnika privatnog smještaja u jednu tvrtku s disperziranim smještajnim jedinicama, što je plan te udruge za područje Umaštine, koje broji 300 članova s oko 2.000 postelja.

Takav model posebno dobro već desetljećima funkcionira u Austriji, koja je četiri puta turistički jača od Hrvatske.

- Broj od 2.000 kreveta solidan je kapacitet kojim možemo nastupati na bilo kojem turističkom tržištu i kod bilo kojeg touroperatora. Kao difuzni hotel postajemo ekonomski relevantan faktor u gradu, jer bi se na taj način povećao broj noćenja i gostiju.

Sada iznajmljivači ostvaruju oko 60 dana popunjenosti u godini, naspram nešto više od 120 koje ostvaruju hoteli. Realno je očekivati da iznajmljivači udruženi u difuzni hotel mogu biti popunjeni barem 90 dana. Već smo stvorili osnovu za realizaciju tako zahtjevnog projekta i vjerujem da ćemo naići na pozitivan odaziv kod većine iznajmljivača, smatra Brajković. Ističe da imaju podršku i umaškog TZ-a. (T. KOCIJANČIĆ)

VIŠE ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter