Umagosice - modna uspomena na umaški turistički doživljaj

S prezentacije Umagosica
S prezentacije Umagosica

U Umagu je predstavljen početak prodaje Umagosica - Startas tenisica sa vizualnim identitetom grada Umaga.

Umagosice su nastale suradnjom Istraturista i poznatog hrvatskog brenda obućarstva Borovo, s ciljem proširenja ponude suvenira za goste i Istraturista i Umaga. Na taj će način turisti moći sa sobom ponijeti jedan jedinstven i kvalitetan hrvatski proizvod. Umagosice su ručno proizvedene od prirodnih materijala u limitiranom broju, a moći će se kupiti na pet Istria Experience info punktova.

Spojili dva hrvatska brenda

- Istraturist, odnosno cijela destinacija Umaga je prije nekoliko godina pokrenula projekt zajedničke promocije niza faktora koji djeluju na ovom području i ta je suradnja polučila niz dobrih rezultata. Jednostavno je bilo normalno tražiti druge mogućnosti za unaprijediti suradnju sa drugima. Rodila se jedna prekrasna ideja, ideja da brendiramo i tenisice. Zašto ne bismo spojili dva hrvatska proizvoda i ponudili ih turistima. Povezivanje brendova je budućnost i jači smo kada smo udruženi, kaže Ronald Korotaj, direktor Istraturista.

I umaški gradonačelnik Vili Bassanese je istaknuo da zajedništvo čini jednu izuzetnu snagu.

- Zaštitni znak naše turističke destinacije je naša lepeza, brend grada Umaga. Znam što znači Istraturist za naš grad i koja je njegova vrijednost i znakovitost u razvoju. Kada imate još jednog partnera kao što je Borovo, možete samo spojiti ta dva brenda na način realizacije jednog proizvoda koji je na oko jednostavan, ali je spoj kreativnosti, originalnosti, mašte i tradicijskih vrijednosti dva brenda, kaže Bassanese.

Prodano već oko 50 Umagosica

Milovan Popović, direktor Turističke zajednice grada Umaga, kaže da je on emotivno vezan za projekt Umagosica iz razloga što je u trenutku nastanka same ideje bio dio tima koji je na tome radio.

- Moram reći da sam ponosan da je upravo Umag prva destinacija koja je uvela ovakav proizvod. Veseli me da je ovo jedan odmak od prodaje uobičajenih kineskih suvenira. Gostima dajemo poseban proizvod, da doživljaj koji su imali u Umagu, prenesu i u svoje destinacije. Na taj način i oni promoviraju Umag, kaže Popović.

- U ponedjeljak smo krenuli sa promotivnom prodajom za lokalno stanovništvo koje smo objavili vrlo ''light'', da vidimo koliko će zapravo biti interesa za kupnju Umagosica i da vidimo da li će to biti nešto što nećemo trebati promovirati na velika vrata. Moram reći da naš punkt radi dvokratno i poprilično kratko, te smo u manje od 48 sati prodali oko 50 Umagosica bez ikakve najave i reklame, kaže Jelica Panić, voditeljica destinacijskih projekata Istraturista.

- Dana 7. lipnja je Borovo proslavio u Vukovaru sedamdesetu godišnjicu proizvodnje prvog para obuće. Svih tih godina smo se  trudili zadržati svoju poziciju izvornog hrvatskog proizvođača vrhunske kvalitete, kazao je Dubravko Šimenc, brend menadžer Borova. (T. GRGIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter