Umag ostvario dva milijuna noćenja već u kolovozu

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Zadnjeg dana kolovoza na području Umaga ostvareno je dvomilijunto noćenje i to tjedan dana ranije nego lani.

Sve bolji rezultati turističkog prometa pripisuju se poduzetim aktivnostima turističkih tvrtki u segmentu prodaje, aktivnostima Grada Umaga u uređenju destinacije, aktivnostima Turističke zajednice i gradskih ustanova u organiziranju raznih događanja.

Iz Turističke zajednice navode da je Umag danas među top pet turističkih destinacija po broju noćenja u Hrvatskoj. Naime, od početka godine je realizirano povećanje dolazaka za 4 posto, a noćenja gostiju za 7 posto u odnosu prema lani. Najveći broj turista dolazi iz susjedne Slovenije slijede oni iz Njemačke, Austrije i Italije, a zamjetan je i porast broja gostiju iz središnje Europe - iz Poljske, Češke, Slovačke i Mađarske.

Pred i poslije sezone

- Možemo reći da je ovo bila još jedna rekordna turistička sezona. Što se tiče najava za posezonu, booking do konca rujna je izuzetno dobar. Uvjereni smo da će se taj pozitivan trend nastaviti i do sredine listopada, ukoliko nas vrijeme posluži, izjavio je Milovan Popović, direktor umaške Turističke zajednice

Pojašnjava da je sukladno strategiji razvoja turizma na području Umaga cilj produljenje pred i posezone. Stoga iz godine u godinu bilježe konstantan rast dolazaka i noćenja u navedenim razdobljima.

Umag od 1. siječnja do 30. lipnja bilježi povećanje broja noćenja od dva posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Osnovni razlog konstantnom rastu broja ostvarenih noćenja u ovom periodu je, kažu iz TZ-a, postavljanje modela suradnje između svih glavnih učesnika u turizmu. Navedeni se model, doznajemo, razvija još od 2010. godine.

Mnoštvo događanja

- U okviru modela, definirano je pet proizvoda na kojima Umag gradi svoju konkurentnost na turističkom tržištu: tenis, bike, nogomet, wellness i gourmet. Iz navedenih proizvoda proizlazi najveći broj evenata koji predstavljaju nove razloge dolaska gostiju u našu destinaciju i to upravo u proljetnom i jesenskom razdoblju. Sport na 365 dana, kao strateško opredjeljenje u razvoju turizma, konačni je cilj za Umag, kaže direktor TZ, Milovan Popović.

Nadalje, doznajemo i da se ove godine, u odnosu na lani, povećao broj realiziranih noćenja po svim proizvodima i manifestacijama. Turistička zajednica ove godine od sporta, raznih manifestacija i gourmeta očekuje oko 200.000 noćenja.

- Ukupni broj smještajnih kapaciteta nije se bitno mijenjao u zadnjih 7 godina, ali se intenzivno radilo na podizanju kvalitete smještajnih objekata, što Umag visoko rangira na ljestvici destinacija s najvećim udjelom objekata s četiri i pet zvjezdica u Hrvatskoj.

Kažu i da je rast broja dolazaka i noćenja rezultat poduzetih aktivnosti koji se isključivo događaju u Umagu, a koje su usmjerene na podizanje kvalitete infrastrukture, kvalitete smještaja i usluga, kao i pojačane promocije i prodaje. (Tea GRGIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter